| کد خبر: 189775 |

◄ عزم جدی برای ارتقای جایگاه ایثارگران در شرکت فرودگاه ها

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران برنامه اصلی خود را تلاش جدی تر برای حفظ شان ایثارگران و جایگاه ایثارگری در شرکت عنوان کرد.

تین نیوز

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران برنامه اصلی خود را تلاش جدی تر برای حفظ شان ایثارگران و جایگاه ایثارگری در شرکت عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، انتصاب رضا فرهبد به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت در امور ایثارگران بهانه ای شد که در گفت و گو با وی برنامه ها و ماموریت های اصلی وی را جویا شویم.

فرهبد، دکتر روانشناس و با سابقه کار به مدت 16 سال در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است. وی که خود فرزند شهید و از اعضای سازمان نخبگان شاهد است، مسوولیت هایی از جمله مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مشاور فرمانده سپاه پاسداران تهران، رییس جهاد فرودگاهی و فرمانده بسیج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و کرسی تدریس در دانشگاه شریف را در کارنامه خویش دارد.

وی که 22 اردیبهشت  با ابلاغ رییس هیات مدیره و مدیرعامل، مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران شده است، دلیل اصلی پذیرش این مسوولیت را سابقه فعالیت در دفتر ایثارگران و نیز افتخار فرزند شهید بودن خود عنوان می کند و می گوید: خوشبختانه سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، از پیشکسوتان امر جهاد است که در دفاع مقدس حضور داشته است. امیدوارم با عنایت خداوند و حمایت ایثارگران بتوانم گام های بلندی برای برطرف کردن مشکلات ایثارگران و اجرای قوانین مربوط به آنها بردارم.

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران می افزاید: در این راستا می توان به تلاش برای استفاده ایثارگران شرکت از ماموریت آموزشی بر اساس قانون جامع خدمات ایثارگران و لحاظ شدن مدارک تحصیلی فارغ از پست اداری آنها اشاره کرد که به نتایج خوبی رسیده است.

فرهبد، ماموریت های اصلی خود را توجه به نیازهای مادی و معنوی، ترویج روحیه ایثارگری در فرهنگ سازمانی و پیگیری مصوبات مربوط به ایثارگری عنوان می کند و می افزاید: در این راستا می توان به پیگیری اجرای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، برنامه ششم توسعه، قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی ایثارگران و سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ شان ایثارگران و جایگاه ایثارگری در شرکت مهمتر از مسایل مادی آنهاست، می گوید: آزادی و فرصت عمل امروز ما نتیجه خون دل خوردن و فداکاری مخلصانه شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان است.

فرهبد می افزاید: در نخستین گام برای ارتباط هرچه آسان تر ایثارگران شرکت با مدیرعامل و سایر مسوولان شرکت، دفتر مستقلی را برای رسیدگی به امور ایثارگران در ساختمان ستاد شرکت راه اندازی کرده ایم و آماده انتقال نظرها، مشکلات و دغدغه های آنها با مراجعه حضوری به دفتر امور ایثارگران یا تماس با شماره داخلی 8080 هستیم. پیش از این اتاقی در ساختمان بسیج شرکت به امور ایثارگران اختصاص یافته بود که در شان ایثارگران عزیز نبود و دسترسی آسانی به آن نداشتند.

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برنامه ریزی برای راه اندازی اردوهای سیاحتی و زیارتی برای کارکنان ایثارگر شرکت و نیز برطرف کردن مشکلات مربوط به بیمه ایثارگران خبر می دهد و می گوید: از جمله برنامه های دفتر امور ایثارگران در سال جاری می توان به تجلیل از خانواده شهدا با حضور مدیرعامل، برگزاری هم اندیشی آموزشی نمایندگان ایثارگران، برپایی مراسم گرامیداشت 416 ایثارگر شرکت، هم اندیشی کارکنان فرزند شهید، قدردانی از 10 ایثارگر نمونه در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی، پرداخت وام خارج از نوبت برای خانواده های ایثارگر معسر، تجلیل از رزمندگان (هفته دفاع مقدس)، قدردانی از 51 آزاده همکار(روز 26 مرداد) و برگزاری دوره های آموزشی سازمانی و کارگاه های مدیریت ذهن اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.