| کد خبر: 188280 |

◄ فعالیت در حوزه عملیات هوانوردی شاق و طاقت فرساست

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم معارفه و تکریم معاونان جدید و پیشین عملیات هوانوردی و ابلاغ راهبران جدید دو حوزه عملیات هوانوردی و توسعه مدیریت و منابع، فعالیت در حوزه عملیات هوانوردی را کاری شاق و طاقت فرسا عنوان کرد و از همه معاونت‎ها و بخش‎های شرکت خواست که از این حوزه بیش از پیش حمایت کنند.

تین نیوز

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم معارفه و تکریم معاونان جدید و پیشین عملیات هوانوردی و ابلاغ راهبران جدید دو حوزه عملیات هوانوردی و توسعه مدیریت و منابع، فعالیت در حوزه عملیات هوانوردی را کاری شاق و طاقت فرسا عنوان کرد و از همه معاونت‎ها و بخش‎های شرکت خواست که از این حوزه بیش از پیش حمایت کنند.

به گزارش روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، ابراهیم مرادی در این مراسم که امروز، چهارشنبه 25 اردیبهشت، با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونان شرکت و مدیران حوزه عملیات هوانوردی در سالن جلسات روابط‎عمومی برگزار شد، ضمن تبریک سمت معاونت عملیات هوانوردی به محمد امیرانی گفت: از همه همکاران در تمام معاونت‎ها و بخش‎های دیگر می‎خواهم که حمایت‎شان را از این حوزه بیشتر کنند تا بتوانیم روند خوبی که در سه چهار سال قبل طی شده است را در آینده نیز ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه برجام فرصت بسیار خوبی بود و در آن اتفاقات خوبی برای شرکت رقم خورد، گفت: ما توانستیم در این زمان سند جامع ترافیک هوایی کشور را تدوین کنیم که اتفاقات خوبی هم بر اساس آن سند افتاد و تلاش شد که در چارچوب ایکائو و ASBO پیش برویم. در این دوران خریدهای زیادی در زمینه تجهیزات کمک ناوبری انجام شد که بسیاری از آنها در فرودگاه‎ها نصب شدند و جای دارد از آقای صمد محمدی و همکاران حوزه تدارکات و تامین تجهیزات قدردانی کنم که در این زمینه بسیار تلاش کردند و امیدوارم این روند با وجود شرایط سخت پیش رو ادامه پیدا کند و خود را برای مقابله با شرایط سخت‎تر، بیش از پیش آماده نگه داریم.

مرادی ادامه داد: استاد عزیزم آقای اکبری ویژگی‎های بسیار خوبی دارند که یکی از آنها سعه صدر است که با وجود این خصوصیت توانستند در زمان معاونت عملیات هوانوردی موقعیت‎های بسیار دشوار و فشرده تصمیمات خوبی بگیرند؛ تصمیماتی که اگر با عجله می‎گرفتیم با شکست مواجه می‎شدند.

وی با تاکید دوباره بر این که کار در حوزه عملیات هوانوردی در هر چهار بخش آن سخت است، گفت: از همه عزیزان تقاضا می‎کنم اگر همکارانم در این حوزه به دلیل فشار کار، گلایه‎ای می‎کنند آنها را به عنوان درددل بدانند و حمایت خود را از آنها بر ندارند.

مرادی که در این مراسم ابلاغ راهبری حوزه توسعه مدیریت و منابع خود را از دستان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل دریافت کرد، گفت: با توجه به اینکه تحصیلات تکمیلی بنده در حوزه منابع انسانی و مدیریت است سعی می‎کنم در حوزه توسعه مدیریت و منابع چیزهای بیشتری را از آقای شورمیج بیاموزم.

وی ادامه داد: آقای شورمیج که به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی انتخاب شده‎اند خوشبختانه اطلاعات زیادی از حوزه عملیات هوانوردی دارند و این می‎تواند یک فرصت خوب برای آقای امیرانی باشد که با کمک ایشان در زمینه کمبود منابع انسانی و دیگر مسائل مربوط به این حوزه مشکلات را برطرف کنند.

وی همچنین در پایان سخنان خود ضمن تبریک پیشاپیش 27 اردیبهشت روز روابط‎عمومی، فعالیت‎های انجام شده در روابط‎عمومی و تولیدات آن را ارزنده ارزیابی کرد و گفت: این مجموعه با تعداد اندک نیروهای متخصص خود، کاری چندین برابری انجام می‎دهد که حتی در شرکت‎های خصوصی نیز این حجم تولیدات خبری و صوتی و تصویری با تعداد بسیار بیشتری از نیروها انجام می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.