| کد خبر: 187362 |

◄ پیشرفت 90درصدی احداث ترمینال خارجی فرودگاه اهواز

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با بیان اینکه سال آینده شاهد افتتاح ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز خواهیم بود، از پیشرفت 90 درصدی این پروژه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با بیان اینکه سال آینده شاهد افتتاح ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز خواهیم بود، از پیشرفت 90 درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا رضایی با اعلام این خبر درباره پروژه های در دست اجرای فرودگاه اهواز عنوان کرد: ساخت ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز با زیربنای 6900 مترمربع و اعتبار 12 میلیارد تومانی (بدون تجهیزات و محوطه‎سازی) از آبان سال 92 آغاز شده و انتظار می رفت در مدت تعیین شده (خرداد امسال) به اتمام برسد که ضعف در کار پیمانکار باعث تاخیر در پایان عملیات این پروژه شده است.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان همچنین درباره طرح توسعه ترمنیال داخلی فرودگاه اهواز گفت: پروژه توسعه ترمینال داخلی با زیربنای 2400 مترمربع و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان اکنون با 95 درصد پیشرفت به بهره برداری رسیده و پروژه عملیاتی کردن پست برق آن نیز رو به اتمام است.

وی با بیان اینکه فرودگاه اهواز دارای پتانسیل های فراوانی است،  تاکید کرد: در صورت تخصیص اعتبار می توان چند پروژه مهم از جمله تاکسی وی موازی، ساختمان تکنیکال بلاک، افزایش محل پارک هواپیما، بهسازی فاز دوم دیوارهای حفاظتی و محوطه ایرساید و لندساید را در این فرودگاه کلید زد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اشراقی 0 0

    با سلام در تاریخ 1397/06/04 خبری با کد خبر: 172248 منتشر شده که پیشرفت پروژه ترمینال خارجی فرودگاه اهواز 98% بوده است. سوال: چطور میشه که پس از 8 ماه پروژه 8% پسرفت داشته و شاید هم تخریب شده است؟؟؟؟؟
    لطفا توضیح دهید