| کد خبر: 179226 |

◄ آمادگی سرمایه‌گذاران چینی برای حضور در پروژه‌های فرودگاه اهواز

چین جهت سرمایه گذاری در فرودگاه اهواز اعلام آمادگی کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار چینی برای حضور در پروژه‌های فرودگاه‌های استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه‌های خوزستان؛ محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: طی نشستی با مدیر یک شرکت چینی این شرکت آمادگی خود را جهت سرمایه‌گذاری در فرودگاه جدید و فعلی اهواز اعلام کرد.

وی افزود: مدیر این شرکت چینی اعلام کرد که شرکتش آمادگی فعالیت در زمینهٔ‌های مختلف ازجمله ساخت فرودگاه، ترمینال‌های پیش‌ساخته سبک، راه‌اندازی دیزل ژنراتورهای گازی، سیستم‌های خنک‌کننده، نصب چراغ با پنل های خورشیدی، بازیافت فاضلاب و زباله‌ها، فریشاپ و هرگونه پیشنهاد دیگر از سوی اداره کل فرودگاه‌های استان خوزستان را دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان به پتانسیل‌های موجود در استان خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: فرودگاه اهواز دروازه استان خوزستان محسوب می‌شود و باوجود حجم ترددها در این استان می‌توان برنامه‌ریزی و کارهای قابل‌توجهی انجام داد.

رضایی نیز ابراز امیدواری کرد: در صورت انجام مقدمات لازم جهت جذب سرمایه‌گذار خارجی، در آینده شاهد تحولات چشمگیری در فرودگاه‌های استان خوزستان باشیم.

فرودگاه اهواز یکی از پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور است که در حال حاضر توانسته رتبه چهارم پروازی در بین دیگر فرودگاه‌های کشور را کسب کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.