| کد خبر: 183479 |

◄ افزایش ایمنی و سطح خدمات اولویت اول فرودگاه‌ تبریز

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی تسهیلات نوروزی فرودگاه تبریز اولویت نخست اقدامات نوروزی را ایمنی و ارتقای سطح خدمات عنوان کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی تسهیلات نوروزی فرودگاه تبریز اولویت نخست اقدامات نوروزی را ایمنی و ارتقای سطح خدمات عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی، مصطفی صفائی با اعلام آمادگی فرودگاه تبریز برای استقبال از مهمانان نوروزی، اولویت نخست این فرودگاه را ایمنی و خدمت‎رسانی با کیفیت به مراجعان و مسافران فرودگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به همزمانی انجام پروازهای نوروزی و پروازهای عتبات عالیات، لازم است کلیه ارگان‎های دخیل در انجام این پروازها، نسبت به  تقسیم کار و توجیه کارکنان زیرمجموعه خود اقدام کنند تا در هر دو بخش بتوانیم با بهترین کیفیت و بالاترین سطح ایمنی نسبت به خدمت‎رسانی به مسافران اقدام کنیم.

وی در مورد افزایش پروازهای فرودگاه تبریز در روزهای نوروز گفت: رایزنی‎های لازم برای افزایش مسیرهای پروازی در ایام نوروز از مدت ها قبل صورت گرفته است و شرکت های هواپیمایی نیز در روزهای آینده برنامه نهایی خود را اعلام خواهند کرد که امیدواریم همانند نوروز سال قبل شاهد انجام پروازها با کمترین تاخیر ممکن باشیم تا سهم خود را در شادی مردم عزیز در ایام نوروز ایفا کرده باشیم.

صفایی با اشاره به اقدامات این اداره کل برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: تهیه لیست پروازهای فوق‎العاده نوروزی، تهیه لیست کشیک نوروزی، ایجاد میز پاسخگو برای شرکت‎های هواپیمایی، نصب و راه‎اندازی کیوسک الکترونیکی صدور کارت پرواز، به‎روزرسانی پرتال نوروزی فرودگاه‎ها و بارگذاری محتوای کاربردی برای مسافران، حضور نماینده تام الاختیار شرکت‎های هواپیمایی در هر پرواز، راه‎اندازی سیستم پیامکی به منظور نظرخواهی از مسافران، برنامه‎ریزی برای آراستگی، نظافت محوطه‎های مسافری و ترمینال‎ها، بازدید از نمازخانه‎ها و رفع موارد نارسایی‎های مربوطه و رنگ‎آمیزی جداول و گلکاری محوطه از جمله این تصمیمات هستند.

صفایی گفت: زیباسازی محیط فرودگاه برای روزهای نوروز مانند توزیع گل و شیرینی، آراستن سفره هفت سین در ترمینال‎ها نصب تابلوهای اطلاع‎رسانی شامل شماره تلفن‎های ضروری جهت ارتباط مسافران نوروزی با مدیران فرودگاهی نیز از جمله اقدامات این اداره کل در روزهای نوروز است.

در ادامه این جلسه که 13 اسفند که با حضور مدیرکل بازرسی استانداری آذربایجان شرقی و مسئولان کلیه نهادها و ارگان‎های مستقر در فرودگاه تبریز برگزار شد، حاضران به تشریح اقدامات انجام شده و بیان نقطه نظرات خود در راستای انجام هرچه بهتر پروازهای نوروزی پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.