| کد خبر: 179334 |

◄ برگزاری تمرین سالانه زمستانی در فرودگاه تبریز

تمرین سالانه زمستانی در فرودگاه تبریزبرگزار شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی از برگزاری تمرین سالانه زمستانی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، این تمرین با حضور معاون عملیات هوانوردی و مدیرکل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی، معاونین و حراست فرودگاه‌های استان و پرسنل آتش‌نشانی و هدایت زمینی این اداره‌کل در فرودگاه تبریز برگزار شد.

مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: تمرین سالانه زمستانی، همه‌ساله در آستانه فرارسیدن فصل بارندگی و سرما به‌منظور هماهنگی میان ارگان‎ها و ایمن‎سازی پروازها در شرایط بارش برف و شرایط نامساعد جوی و جلوگیری از تاخیرات احتمالی به‌منظور پاک‌سازی و یخ‎زدایی از سطوح پروازی به هنگام بارش برف با حضور و هماهنگی کارکنان آتش‌نشانی و هدایت زمینی و با به‌کارگیری همه امکانات موجود برگزار شد.

وی افزود: تمرین انجام‌شده با تجهیزات کامل شامل یک دستگاه مایع پاش، یک دستگاه اوره‎پاش دومنظوره، چهار دستگاه تیغه برف‌روبی، دو دستگاه برف خور رولبا و سه دستگاه خودروی ناظر از ابتدای باند تا انتها و با آرایش مخصوص اجرا شد.

پس از پایان این تمرین جلسه‌ای به‌منظور ارزیابی میزان آمادگی تجهیزات و امکانات عملیات زمستانی برگزار شد.

سعید اکبری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این جلسه با اشاره به آمادگی کامل فرودگاه تبریز گفت: عملکرد فرودگاه تبریز در برفروبی سال گذشته بسیار خوب بوده و امسال نیز با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می‌رود.

 در ادامه حمید حاجی بیگی مدیرکل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید به آمادگی جسمانی پرسنل ایمنی فرودگاه افزود: برگزاری تمرین‌های مختلف در طی سال و حفظ آمادگی کارکنان آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه‌های کشور در کنار بهره‌مندی از تجهیزات روز را زمینه اصلی حضور موفق در مواقع بحرانی دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.