| کد خبر: 182494 |

◄ مهرآباد متفاوت و آماده به استقبال سفرهای نوروزی می رود

کمیته تسهیلات نوروزی ارائه خدمات متفاوت و ویژه در نوروز مهرآباد در سال 98 را برای ثبت خاطره ایی ماندگار در سفر به کام مسافرین نوروزی تصویب کرد.

تین نیوز

اولین کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور مدیرکل فرودگاه و معاونین به‌منظور ارائه خدمات متفاوت در راستای ارتقا خدمات فرودگاهی و خاطره ماندگار از سفر در این فرودگاه تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ میرسعید صفی‌نیا بابیان اینکه در ایام نوروز بیش از 45 درصد پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد انجام می‌گیرد گفت: به‌طور میانگین بیش از 400 پرواز در 24 ساعت شبانه‌روز در مهرآباد انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم در ایام نوروزی به بیش از 10% پرواز نیز افزایش یابد. در سال گذشته از تاریخ 25 بهمن لغایت 15 فروردین بیش ازهشت هزار پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام‌گرفته بوده است که با این تعداد مسافر بیش از 900 هزار مسافر از مهرآباد جابه‌جاشده بودند.

 وی از تشکیل اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این ستاد از 29 بهمن فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه مهرآباد آغاز کرده است. و در این جلسه مقرر شود مطابق با صورت‌جلسه معاونین با کلیه واحدها و سازمان‌های مرتبط خدمت رسان جلسات هماهنگی خود را برگزار نمایند و مکاتبات لازم در خصوص هماهنگی‌ها انجام گیرد.

صفی نیا گفت: نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی، تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی و آماده‌سازی نمازخانه‌ها، ترمینال‌ها، پارکینگ‌ها و رستوران‌ها و تاکسیرانی و توجه به حمل‌ونقل چندوجهی از اولویت‌های خدمت‌رسانی مستقیم با مسافرین فرودگاهی هست خبر داد. و گفت باید با نظارت بیشتر ضمیمه ارائه خدمات بهتر مهیا گردد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: از ماه‌های قبل با انجام پروژه‌های متعدد اقدام به روان‌سازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر و آماده‌سازی زیرساخت‌های فرودگاهی و همچنین هماهنگی با ایرلاینها به‌منظور ارائه خدمات بهتر مسافری جهت پذیرش مسافرین نوروزی انجام‌شده است.

صفی نیا گفت: زیباسازی و نوسازی نمازخانه‌ها و ترمینال‌ها و نوسازی سرویس‌های بهداشتی ٬ نوسازی پله‌های برقی و آسانسورها ٫ زیباسازی محوطه و فضای سبز و کاشت گل‌های فصلی و جدول کاری و نوسازی زیرساخت‌های تاسیساتی و بروز رسانی روشنایی سطوح پروازی و ساماندهی اپرون های فرودگاه مهرآباد آمادگی هندلینگ کننده‌ها هماهنگی با نیروهای امنیتی و حفاظتی و مقاوم‌سازی ترمینال‌ها و ساماندهی اماکن تجاری ازجمله اقداماتی است که به همین منظور انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در کلیه واحدهای فرودگاهی آمادگی کامل جهت ارائه خدمات بهینه به مسافرین نوروزی وجود دارد ٬ گفت: در جلسه ایی که مقرر است با شرکت‌های هواپیمایی در هفته آینده برگزار شود دستورات لازم به‌منظور ارائه خدمات بهتر و رفاه حال مسافرین ارائه می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی باید از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها اطلاع‌رسانی کنند و در شرایط ویژه نفرات پاسخگو در ترمینال‌ها در نظر بگیرند.

وی گفت وظیفه ما ارائه خدمات مناسب فرودگاهی در طول سال به مسافرین فرودگاهی هست ولیکن در ایام نوروز و سفرهای نوروزی که برای خانواده‌ها این سفر متفاوت و ویژه هست باید تلاش نماییم تا خاطرهایی متفاوت از سفر در ذهن مسافرین ماندگار شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.