| کد خبر: 182005 |

◄ همکاری شورای شهر، شهرداری و آژانس‌های مسافرتی برای رونق فرودگاه همدان

طی جلسه مشترک شورای شهر، شهرداری و انجمن صنفی آژانس‎ها و موسسات مسافربری استان همدان با میزبانی فرودگاه همدان راهکارهای توسعه گردشگری و رونق پروازهای این فرودگاه بررسی شد.

تین نیوز

طی جلسه مشترک شورای شهر، شهرداری و انجمن صنفی آژانس‎ها و موسسات مسافربری استان همدان با میزبانی فرودگاه همدان راهکارهای توسعه گردشگری و رونق پروازهای این فرودگاه بررسی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه همدان، این جلسه با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه‎گذاری و گردشگری شورای شهر، معاونان شهرداری همدان و رئیس انجمن صنفی آژانس‎ها و موسسات مسافربری استان همدان در این فرودگاه برگزار شد.

مدیر فرودگاه همدان در این جلسه ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات زیرساختی و هزینه‎های انجام‌شده در فرودگاه از مسئولان حاضر درخواست کرد که به‌منظور فراهم کردن پروازهای جدید در این فرودگاه و خدمت‌رسانی به مردم استان و همچنین رونق گردشگری راهکارهایی را ارائه کند.

سهراب کلوندی همچنین از مسئولان شورای شهر و شهرداری درخواست کرد که به‌منظور مدیریت بحران و ارائه خدمت در زمان‎های اضطراری برای ایجاد راه دسترسی دوم به فرودگاه اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان، نیز با قدردانی از اقدامات چشمگیر و موثر انجام‌شده در فرودگاه گفت: ما باید در بحث جذب گردشگر موفق‎تر عمل کنیم و یکی از مهم‌ترین راه‎های ورود گردشگران داخلی و خارجی فرودگاه است و باید صنعت گردشگری استان را با استفاده از فرصت وجود فرودگاه همدان با ارائه تدابیر و راهکارهای مناسب تقویت کنیم.

کامران گردان افزود: با توجه به بحث فرهنگی و سطح درآمد غالب مردم همدان، حمل‌ونقل هوایی و صنعت فرودگاهی مورد استقبال قرار نگرفته است بر این اساس دستگاه‎ها همه باید همت کنند تا فرودگاه همدان به نحو احسنت تقویت شود.

در این جلسه رئیس انجمن صنفی آژانس‎ها و موسسات مسافربری استان همدان آمادگی کامل آژانس‎های مسافری برای همکاری همه‌جانبه با فرودگاه و توسعه و رونق گردشگری در استان را اعلام کرد و شهرداری نیز برای ساخت جاده دسترسی دوم به فرودگاه و اختصاص بیلبوردها و دیگر رسانه‎های شهری برای معرفی فرودگاه همدان و خدمات و امکانات آن اعلام آمادگی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.