| کد خبر: 181946 |

◄ اعتماد به متخصصان داخلی همیشه دستاوردهای ملی خوبی به همراه داشته است

اعتماد به متخصصان داخلی همیشه دستاوردهای ملی خوبی به همراه داشته است.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی در جمع مهندسان ومتخصصان اداره الکترونیک فرودگاه مهرآباد گفت: اعتماد به متخصصان داخلی همیشه در طول سال‎های گذشته دستاوردهای ملی خوبی برای ما داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، در پی تلاش مهندسان و متخصصان اداره الکترونیک فرودگاه مهرآباد در مهندسی معکوس و راه‎اندازی دوباره رادار این فرودگاه از آنها تقدیر شد.

در این مراسم معاون عملیات هوانوردی، پیرامون مسائل و مشکلات تحریم‎های ظالمانه بین‎المللی به نقش موثر و سازنده مهندسان الکترونیک هواپیمایى در خنثی‎سازی این تحریم ها اشاره کرد و تلاش همه همکاران الکترونیک را در خودکفایی و تعمیرات و نصب سیستم‎های جدید ستود و گفت: این امر آغازی برای کسب اعتماد به تخصص بومی برای نیل به جامعه آرمانی خود کفا است و با وجوداینکه صنعت هوانوردی ما همیشه در تحریم بوده است اما هیچگاه نتوانسته‎اند این صنعت را زمین‎گیر کنند.

سعید اکبری، ادامه داد: البته ما منکر این نیستیم که در این صنعت دچار سختی و کاستی هستیم اما با اتکا به تخصص کارشناسان و پشتیبانی مسئولان توانسته‎ایم در مقابل تحریم ها ایستادگی ومقاومت کنیم  و این امر مرهون زحمات متخصصان عزیز صنعت هوانوردی در واحد الکترونیک هواپیمایی است و اعتماد به متخصصان داخلی همیشه در طول سال‎های گذشته دستاوردهای ملی خوبی برای ما داشته است.

در ادامه مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی  نیز گفت: با اتکا به تعهد و تخصص مهندسان الکترونیک ما توانسته‎ایم رادارهای مهرآباد را عملیاتی و ایمنی و انجام پروازهای استاندارد را پایدار کنیم.

محمد حبیب‎الهی ادامه داد: این پروژه مطابق با دستورالعمل‎ها و استانداردهای بین‎المللی و بدون کمک از شرکت‎سازنده توسط کارشناسان خبره رادار و اتوماسیون صورت گرفت و اکنون رادار در مدار عملیاتی قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز گفت: کاری که عزیزان الکترونیک انجام داده‎اند تقدیری در خور و شایسته می‎طلبد زیرا این یک اقدام ملی و تلاشی قابل توجه در زمینه خود کفایی است و من در فرودگاه مهرآباد به همکاران عزیزم که به دو صفت تعهد و تخصص زیبنده هستند افتخار می‎کنم.

میرسعید صفی‎نیا ادامه داد: فرودگاه مهرآباد در عرصه  صنعت حمل و نقل هوایی مثل دانشگاهی است که متخصصان متعهد را پرورش می‎دهد.

در این مراسم نیز از شش نفر از متخصصان الکترونیک شامل آقایان برهانی، رشنو، مشهدی، گودرزی، فراهانی و صفدری با تقدیم لوحی با امضای رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران  تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.