| کد خبر: 181371 |

◄ فرودگاه های بوشهر و تبریز در صدر تولید اخبار

فرودگاه‌های بوشهر و تبریز به‌طور مشترک در دی‌ماه سال جاری توانستند رتبه نخست اطلاع‌رسانی و تولید محتوا را در میان 58 فرودگاه کشور کسب کنند.

تین نیوز

فرودگاه‌های بوشهر و تبریز به‌طور مشترک در دی‌ماه سال جاری توانستند رتبه نخست اطلاع‌رسانی و تولید محتوا را در میان 58 فرودگاه کشور کسب کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ فرودگاه‌های بوشهر و تبریز در حالی رتبه نخست را با تولید هشت خبر در دی‌ماه در میان 58 فرودگاه کشور از آن خود کردند که این رتبه در ماه گذشته در اختیار فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بود.

براساس آمار منتشرشده، در میان فرودگاه‌ها پس از فرودگاه‌های تبریز و بوشهر، فرودگاه‌های مهرآباد و اصفهان با هفت خبر، فرودگاه اهواز با پنج خبر به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. فرودگاه‌های بندرعباس، رشت، شیراز و گرگان نیز با چهار خبر، فرودگاه‌های بجنورد، مشهد، همدان، یاسوج و یزد با سه خبر، فرودگاه‌های اردبیل، زنجان، ساری و شهرکرد با دو خبر و فرودگاه‌های آبادان، ارومیه، سمنان، شاهرود، کرمان و لامرد با یک خبر در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

براساس سطح‌بندی فرودگاهی نیز در میان فرودگاه‌های بین‌المللی، فرودگاه تبریز مقام نخست و مهرآباد و اصفهان (به‌طور مشترک) مقام دوم و فرودگاه‌های بندرعباس و شیراز مقام سوم را کسب کردند.

 در میان فرودگاه‌های مرز هوایی نیز فرودگاه بوشهر مقام نخست، فرودگاه اهواز مقام دوم و فرودگاه‌های رشت و گرگان نیز مقام سوم را کسب کردند.

بر پایه این گزارش در دی‌ماه 198 خبر در پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شد که از تعداد اخبار انتشاریافته در پرتال، 90 خبر در بخش ویژه، 65 خبر در اخبار روز،20 مورد در بخش داخلی، 25 مورد اطلاعیه و 12 مورد گزیده جراید بوده است.

براساس آمار٬ 34 فرودگاه کشور فاقد خبر بودند و روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این میان تولیدات محتوایی خود را به عدد 109 مورد در ماه آذر رساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعباس 0 0

    تولید خبر معیار خوبی برای سنجش نیست.