| کد خبر: 180273 |

زحمتکشان:

◄ اتمام پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز تا پایان سال

زحمتکشان: پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز تا پایان سال به اتمام می رسد.

تین نیوز

مدیرکل عمران و توسعه فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در فرودگاه تبریز از پروژه‌های در دست اجرای این فرودگاه بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی؛ در این بازدید که مدیرکل و معاونان فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، مشاوران و پیمانکاران پروژه‌ها نیز حضور داشتند، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل عمران و توسعه فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در محل پروژه‌های توسعه ترمینال سه و توسعه اپرون از میزان پیشرفت و آخرین وضعیت آنان بازدید کرد.

صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با ارائه توضیحاتی از وضعیت پروژه‌ها گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی‌وی‌های ارتباطی فرودگاه تبریز بااعتباری بالغ‌بر 235 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه توسعه ترمینال سه یکی از پروژه‌های مهم فرودگاه تبریز در چند سال اخیر است که طی آن ترمینال سه‌فرودگاه تبریز با هزینه ایی بالغ‌بر 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مساحت 787 مترمربع توسعه می‌یابد.

پس از انجام این بازدید، جلسه‌ای در دفتر مدیرکل فرودگاه‌های استان تشکیل و حاضران به بررسی راهکارهای تسریع در انجام پروژه‌ها پرداختند.

در این جلسه زحمتکشان با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه‌های فرودگاه تبریز گفت: پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز تا امروز از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه مقرر شد؛ سقف سازه فضایی توسعه ترمینال شماره سه تا 10 روز آینده تمام شود. هم‌چنین نسبت به‌پیش‌بینی تاسیسات اتاق سیگار در پروژه توسعه ترمینال تمهیدات لازم اتخاذ شود.

هم‌چنین تصمیماتی از قبیل جابه‌جایی پست برق، لزوم اجرایی شدن سیستم ارتینگ پروژه اپرون و هم‌چنین رعایت عمل‌آوری و محافظت از بتن در هوای سرد اتخاذ شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.