| کد خبر: 179436 |

◄ نیازمند تعریف منبع پایدار برای تغییر مدل اقتصاد حمل و نقل هستیم

نیازمند تعریف منبع پایدار برای تغییر مدل اقتصاد حمل و نقل هستیم.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت ایجاد تغییرات اساسی در مدل مدیریت اقتصاد عنوان کرد که برای بروز این تغییرات نیازمند توجه و تعریف منبع پایدار و نیز همراهی تمام مجموعه حمل‌ونقل هستیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شهرام آدم‌نژاد با  بابیان این مطلب توضیح داد: جهت‌گیری وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل، اصلاح مدیریت اقتصاد در این حوزه است. از سوی دیگر باید حمل‌ونقل قابل‌دسترسی سنجش برای عموم باشد و در این زمینه عدالت برقرار شود.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توجه خاص وزارت راه و شهرسازی به تامین ایمنی و گسترش ترانزیت در حوزه حمل‌ونقل عنوان کرد: برای اصلاح مدل اقتصاد حمل‌ونقل نیازمند زیرساخت‌های پایدار و نیز همراهی تمام اعضای خانواده بزرگ حمل‌ونقل هستیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری موفق سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته افزود: چنین نمایشگاه‌هایی فرصتی برای مطرح‌شدن توانمندی‌ها و دغدغه‌های دست‌اندرکاران حمل‌ونقل است که تلاش شد با برپایی کارگروه‌های تخصصی و نشست‌های خبری به این مهم توجه خاص شود.

آدم نژاد بابیان اینکه صنعت حمل‌ونقل بسیار گسترده است و ارتباطی مستقیم با اقشار مختلف جامعه دارد، گفت: یکی از امتیازهای سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور 90 درصدی بخش خصوصی بود که امیدواریم این امر در برقراری ارتباط نزدیک‌تر میان بخش‌های دولتی و خصوصی مؤثر باشد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.