| کد خبر: 176700 |

◄ افتتاح سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته (CCTV) شهر فرودگاهی

سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته (CCTV) شهر فرودگاهی امام افتتاح شد.

تین نیوز

فضای ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی امام تحت پوشش و نظارت کامل سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام (IKACNews)؛ سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته ترمینال مسافری فرودگاه امام با حضور شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران کل شرکت شهر فرودگاهی امامخمینی  افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مهندس آدم‌نژاد در مراسم افتتاح سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته گفت: ثبت داده‌ها یکی از موارد مهمی است که بنده از ابتدای مأموریت خود در شهر فرودگاهی امام به آن توجه ویژه‌ای داشتم که به لطف خدا امروز به این امر مهم دست پیدا کردیم و از این به بعد تمام داده‌ها را اعم از اطلاعات حرکتی، مسافرین و داده‌هایی که مربوط به بار مسافران می‌شود، در ترمینال مسافری در اختیارداریم.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه مزایای بسیاری در حوزه سرویس ثبت خدمات دارد، افزود: برای این منظور باید ابتدا تمامی داده‌ها را ثبت کنیم و سپس آن‌ها را به‌صورت یک مجموعه در دسترس داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام اظهار کرد: ما باید در این پروژه دیدگاه وسیع‌تری داشته باشیم و پیگیر این هدف باشیم که دوربین‌های مداربسته را بدون نیاز به اپراتور مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: با این نرم‌افزار که در اختیار ما قرار دارد، باید سه کار ویژه انجام دهیم اول اینکه همه ترددها را شناسایی کنیم، یعنی متوجه شویم که افراد در داخل ترمینال کجا می‌روند.

آدم‌نژاد خاطرنشان کرد: دوم اینکه پروژه‌ای را تحت عنوان تشخیص چهره شروع کرده‌ایم که البته هنوز به بهره داری نرسیده و نهایی نشده است.

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام در پایان گفت: سومین برنامه‌ای که در دستور کارداریم استفاده از نحوه، میزان و چرایی ترددها در این برنامه است و در انتها باید همه اطلاعات را جمع‌آوری کنیم چراکه در آینده به این داده‌ها نیاز پیدا خواهیم کرد.

در ابتدای این مراسم حسن خوشخو مدیرکل حراست شهر فرودگاهی امام از روند اجرا و ساخت سیستم هوشمند پایش دوربین‌های مداربسته گزارشی ارائه کرد و پس‌ازآن فرماندهان نظامی و انتظامی دیدگاه‌های خود را در خصوص افتتاح این پروژه بیان کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.