| کد خبر: 179174 |

◄ ارزیابی فرودگاه مهرآباد با دپارتمان ASQ سال 2018

ارزیابی فرودگاه مهرآباد با دپارتمان ASQ در سال 2018 به پایان رسید.

تین نیوز

صعود جایگاه ارتقا خدمات فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در گوارتر 2018 در خاورمیانه یک موفقیت بین‌المللی است.

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به‌عنوان یکی از پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور هم‌زمان با فرودگاه مشهد مقدس مورد ارزیابی قرارگرفته و در رنکینگ جهانی اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها  (ACI شرکت کرد. در این طرح خدمات مسافری این فرودگاه از سوی دپارتمان ASQ و ACI مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ اجرای طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران که با برنامه‌ریزی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اجرا خواهد شد، منطبق با دستورالعمل‌های ACI و دپارتمان ASQ در دو دوره 2017 و 2018 در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اجرا شد.

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: با پیاده‌سازی طرح ارتقاء خدمات در چندساله گذشته در فرودگاه مهرآباد اکنون این فرودگاه با آمادگی کامل وارد این رتبه‌بندی بین‌المللی شد و خوشبختانه نتایج خوبی هم به دستاوردیم. و مهرآباد جایگاه خود به‌عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور در ارتقا خدمات در صنعت هوانوردی در سطح بین‌المللی را کسب کرد.

وی گفت فرودگاه مهرآباد  به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی در میان فرودگاه‌هایی با ترافیک سالیانه 25-15 میلیون مسافر در سال با سایر فرودگاه‌های هم‌تراز در سطح جهان به رقابت پرداخت و از بین 39 فرودگاه هم‌تراز رتبه 12 را کسب و در خاورمیانه رتبه 4 را کسب نمود.

گفتنی است که این ارزیابی بین‌المللی در 5 کوارتر و هر مرحله با 350 فرم ارسالی ارزیابی شد یک کوارتر در 2017 و چهار کوارتر در 2018 در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اجرا شد.

گفتنی است؛ طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد، در قالب طرح نظرسنجی و براساس نظرات مسافران و مراجعان فرودگاهی برگزار شد. این ارزیابی مسافر محور بوده و نظرات مسافران مستقیما در این رنکینگ تاثیرگذار خواهد بود.

صفی‌نیا گفت: جایگاه مهرآباد با ارزیابی از  مسافرین و مراجعین فرودگاهی به سطح قابل قبولی ارتقا یافته است  در ضمن  نتایج این ارزیابی راستی آزمایی می‌شود و نتایج فرم‌های ارزیابی در سطح بین‌الملل اعلام می‌گردد و فرودگاه مهرآباد دو مرحله دیگر از نتایج خود را پیش رو دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.