| کد خبر: 177373 |

◄ بهینه سازی سیستم های تامین انرژی فرودگاه اهواز

سیستم های تامین انرژی فرودگاه اهواز بهینه سازی شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از بهینه‌سازی و نوسازی سیستم های تامین انرژی فرودگاه اهواز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های خوزستان، مدیرکل فرودگاه‌های استان در نشستی با حضور مدی کل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، مدیر ایمنی، مدیرکل و معاونت تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: برای جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی و به‌روزرسانی زیرساخت‌های روشنایی و عوامل پروازی و ناوبری، سیستم های انرژی فرودگاه اهواز بهینه‌سازی و نوسازی می‌شود.

محمدرضا رضایی، افزود: در این پروژه سیستم های پرتابل وظیفه انتقال انرژی روشنایی باند را بر عهده خواهند داشت تا کمترین زمان خاموشی را در سطوح پروازی داشته باشیم. در این طرح تامین ژنراتور برق اضطراری سایت ناوبری فرودگاه اهواز نیز در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، به تامین برخی اقلام موردنیاز این پروژه اشاره کرد و گفت: اکنون کابل های روشنایی و تجهیزات برق‌رسانی به سامانه‌های ناوبری به فرودگاه اهواز انتقال داده‌شده و به محض انتخاب پیمانکار عملیات سیویل ورک آن نیز آغاز می‌شود.

رضایی در جریان این نشست به دیگر هماهنگی‌ها از جمله ایجاد فضای لازم برای انجام زیرساخت‌های عملیاتی اشاره کرد و افزود: در زمان انجام این پروژه ممکن است در طول شبانه روز ساعاتی را نتوانیم پرواز پذیرش کنیم که این امر مستلزم به هماهنگی مراقبت پرواز و مدیریت کنترل هوایی کشور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.