| کد خبر: 175922 |

بدیعی ‎فرد خبر داد:

◄ آغاز عملیات نصب سیستم سوئیچینگ فرودگاه شیراز تا دو هفته آینده

عملیات نصب سیستم سوئیچینگ فرودگاه شیراز تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان فارس از آغاز عملیات نصب سیستم سوئیچینگ فرودگاه شیراز تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های فارس، رضا بدیعی‎فرد که در مراسم گرامیداشت روز جهانی مراقبت پرواز در فرودگاه شیراز سخن می‎گفت، ضمن بیان این خبر گفت: اکنون 25 درصد از تجهیزات باقیمانده سوئیچینگ فرودگاه شیراز تحویل فرودگاه شده است و آغاز نصب آن تا دو هفته دیگر خبر داد.

وی هم‌چنین به رایزنی‌های انجام‌شده برای خریداری رادار جدید فرودگاه اشاره کرد و افزود: با پیگیری‎های انجام‌شده در دو سال گذشته، مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با خریداری این سیستم موافقت کرد و با تامین اعتبار توسط شرکت اقدامات لازم برای انتقال آن به کشور در حال انجام است.

بدیعی‌فرد بابیان این‌که تملک اراضی مربوط به نصب آنتن رادار در ارتفاعات کوه تنگ‎ریز واقع در میمند فارس انجام‌شده است، توضیح داد: مراحل اولیه احداث جاده دسترسی به قله سپیدار در حال انجام است و نقشه‎های ابنیه به تایید نهایی رسیده است که با برنامه‎ریزی انجام‌شده امیدواریم در سال آینده شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.

مراسم بزرگداشت روز جهانی مراقبت پرواز با حضور مدیرکل فرودگاه‎های فارس، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران، روسای شرکت‎های هواپیمایی و نمایندگان ارگان‎ها و سازمان‎های مستقر در این فرودگاه برگزار شد و از تعدادی از کنترلرهای ترافیک هوایی فرودگاه شیراز با اهدای لوح تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.