| کد خبر: 174585 |

◄ توفیق بزرگ شرکت فرودگاه‌ها در مستندسازی اراضی

روال مالی شرکت فرودگاه‌ها رضایت‌بخش است.

تین نیوز

مشاور وزیر راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد که روال و نظم کاری شرکت در حوزه امور مالی بسیار رضایت‌بخش و شفاف است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، غلامرضا سلامی گفت: بندهای گزارش حسابرسی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بسیار مبسوط شده و موردقبول است. حسابرس‌ها نیز به‌خوبی و با شفافیت کارکرده‌اند و شاهد نظم در تنظیم صورت مالی و نگهداری حساب‌ها و نیز فعالیت سیستم‌های کنترل داخلی هستیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اذعان بر موفق بودن شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در توسعه فرودگاه‌ها و بهسازی فضاهای ترمینالی افزود: به‌عنوان نمونه در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوب در کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران فرودگاه مهرآباد و سایر فرودگاه‌های کلان‌شهرها هستیم که قابل‌تقدیر است.

سلامی بابیان این‌که توفیق شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مستندسازی اراضی کار عظیم و قابل‌تحسینی است، گفت: افزایش راه‌های هوایی و خرید و نصب تجهیزات ناوبری موردنیاز فرودگاه‌ها در فرصت کوتاه برجام از اقدامات بسیار موفق شرکت است.

وی هم‌چنین با تاکید بر این‌که هنوز تا نقطه رسیدن فرودگاه‌های کشور به مراکز اقتصادی و تجاری فاصله‌داریم، افزود: در بیش‌تر کشورهای دنیا ترمینال‌های فرودگاهی علاوه بر جابه‌جایی مسافر دارای جاذبه گردشگری و مراکزی برای استفاده‌های رفاهی حداکثری مسافران هستند. البته برای رسیدن فرودگاه‌های کشور به این قابلیت باید شرکت‌های هواپیمایی پروازهای مناسب را برقرار کنند و تعداد مسافران افزایش یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.