| کد خبر: 173650 |

◄ برقراری دو پرواز هفتگی در مسیر اراک-تهران و بالعکس

دو پرواز هفتگی در مسیر اراک-تهران و بالعکس و برنامه‌ریزی برای برقراری پروازهای حج تمتع انجام شد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه اراک با اشاره به فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی پرواز تهران- اراک و استقرار هواپیمایی جمهوری اسلامی در این فرودگاه، از برقراری دو پرواز هفتگی رفت‌وبرگشت در این مسیر از هفتم آبان ماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحیم حسین‌نسب با اعلام این خبر عنوان کرد: این پروازهای رفت‌وبرگشت صبح و عصر دوشنبه‌ها توسط هواپیمای ATR انجام می‌شود. پرواز نوبت صبح ساعت شش صبح فرودگاه مهرآباد را ترک می‌کند، ساعت 6:40 وارد فرودگاه اراک می‌شود، ساعت 7:20 از اراک راهی فرودگاه مهرآباد می‌شود و ساعت هشت صبح در تهران خواهد بود. پرواز نوبت عصر نیز ساعت 16:30 از مهرآباد راهی می‌شود، 17:10 وارد فرودگاه اراک می‌شود، ساعت 17:50 اراک را به مقصد مهرآباد ترک می‌کند و ساعت 18:30 در فرودگاه مهرآباد به زمین می‌نشیند.

مدیر فرودگاه اراک گفت: در این پروازها، برای نخستین بار پرواز هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به‌صورت چارتری برقرارشده و تمام شرکت‌های استان مرکزی سهمیه‌ای از صندلی‌های هواپیما دارند.

وی بابیان اینکه با برقراری این پروازها تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه اراک به 10 سورتی رفت‌وبرگشت می‌رسد، افزود: اکنون درمجموع دو پرواز رفت و برگشتی در مسیر اراک- مشهد و دو پرواز هفتگی نیز در مسیر اراک- عسلویه داریم.

حسین‌نسب همچنین با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برقراری پروازهای حج تمتع فرودگاه اراک گفت: امیدواریم با توجه به حجم بالای تعداد زائران بیت‌اله الحرام استان مرکزی، امیدواریم پروازهای حج تمتع فرودگاه در سال آتی برقرار شود.

مدیر فرودگاه اراک همچنین از برنامه‌ریزی برای برقراری دوره‌های آموزشی خدمات فرودگاهی در این فرودگاه تا یک ماه دیگر خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.