| کد خبر: 171394 |

◄ افزایش 35‌هزار کیلومتری شبکه راه‌های کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش 35هزار کیلومتری شبکه راه‌های کشور در سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش 35‌هزار کیلومتری شبکه راه‌های کشور در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، رحمت‌الله مه‌آبادی گفت: با اجرای طرح فراملی مدیریت آسمان ایران شهر در سه سال گذشته، 35 هزار کیلومتر به مجموع راه‌های هوایی کشور اضافه شده است.

او گفت: طول راه‌های هوایی ایران تا سه‌سال پیش حدود 60‌هزار کیلومتر بود اما در حال حاضر به 95‌هزار کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دربار وضعیت تجهیز فرودگاه‌ها به رادار گفت: پوشش کامل فضای کشور برنامه افزایش رادارهای موجود از 14‌به 17‌دستگاه در دست اقدام است

مه‎‌آبادی گفت: خرید و نصب سه رادار جدید در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه دو دستگاه رادار نیز توسط متخصصان ایرانی در شرکت فرودگاه‌های کشور نوسازی شده است.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی برای استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت هوانوردی کشور و ارتقا ایمنی حمل‌ونقل هوایی در آسمان ایران از مهم‌ترین اقدامات بوده است.

این مقام مسئول گفت: کاهش استفاده از تجهیزات زمینی، منظم شدن جریان ترافیک هوایی و کاهش اشتغال کنترلر و خلبانان از مهم‌ترین دستاوردهای استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت هوانوردی کشور است.

مه‌آبادی دربار وضعیت تجهیز فرودگاه‌ها به رادار گفت: پوشش کامل فضای کشور برنامه افزایش رادارهای موجود از 14 به 17 دستگاه در دست اقدام است.

او گفت: خرید و نصب سه رادار جدید در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه 2 دستگاه رادار نیز توسط متخصصان ایرانی در شرکت فرودگاه‌های کشور نوسازی شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دربار وضعیت تجهیز فرودگاه‌ها به رادار گفت: پوشش کامل فضای کشور برنامه افزایش رادارهای موجود از 14 به 17 دستگاه در دست اقدام است.

او گفت: خرید و نصب سه رادار جدید در دستور کار قرار دارد، ضمن این‌که دو‌دستگاه رادار نیز توسط متخصصان ایرانی در شرکت فرودگاه‌های کشور نوسازی شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: نخستین رادار وارداتی چندی پیش در فرودگاه بندرعباس نصب‌شده و به‌صورت آزمایشی فعال است و دومین رادار نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه مهرآباد مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهد گرفت.

مه‌آبادی گفت: خرید و واردات نخستین رادار جدید که در فرودگاه بندرعباس نصب‌شده به سهولت انجام شد، اما ترخیص دومین رادار بیش از هفت ماه در گمرک معطل ماند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.