| کد خبر: 171120 |

اسفندیاری:

◄ 45 هزار زائر ایرانی طی 18 روز به مدینه و جده اعزام شده‎اند

45 هزار زائر ایرانی طی 18 روز به مدینه و جده اعزام‌شده‌اند.

تین نیوز

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‌ها از اعزام حدود 45 هزار زائر ایرانی تا هجدهمین روز از عملیات اعزام زائران خانه خدا، به مقاصد مدینه و جده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری گفت: تا پایان روز شنبه 13 مرداد به‌عنوان هجدهمین روز از عملیات حج، درمجموع 167 پرواز از 13 فرودگاه انجام‌شده است که ازاین‌بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی 106‌پرواز و شرکت هواپیمایی سعودی 61‌پرواز را انجام داده‎اند.

وی در مورد مقاصد پروازی زائران گفت: 122‌پرواز به مدینه انجام‌شده است که توسط آن حدود 33 هزار زائر منتقل‌شده‌اند و طی 45 پرواز نیز 12 هزار زائر به جده اعزام‌شده‌اند.

اسفندیاری افزود: تاکنون این پروازها از فرودگاه‎های امام، اهواز، مشهد، کرمان، زنجان، بوشهر، رشت، اصفهان، ارومیه، بندرعباس، زاهدان، کرمانشاه و یزد انجام‌شده است که پروازهای هشت فرودگاه اهواز، کرمان، زنجان، بوشهر، رشت، ارومیه، بندرعباس و کرمانشاه به اتمام رسیده‎اند.

وی با اشاره به اینکه از امروز، 14 مرداد، عملیات اعزام زائران از فرودگاه همدان نیز آغازشده است، گفت: از فردا، 15 مرداد، پروازهای فرودگاه‎های شیراز و ساری آغاز می‎شوند.

پروازهای اعزام زائران حج 97 از روز 27 تیر آغازشده است و تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.