| کد خبر: 167039 |

◄ انتصاب مدیر ایمنی جدید فرودگاه مهرآباد

هادی عزیزآبادی فراهانی به‌عنوان مدیر جدید ایمنی فرودگاه مهرآباد معرفی شد.

تین نیوز

در مراسمی با حضور مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هادی عزیزآبادی فراهانی به‌عنوان مدیر جدید ایمنی فرودگاه مهرآباد معرفی شد.

به‌ گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، مراسم معارفه مدیر ایمنی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با حضور محمد الهی‌نیا، مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، میرسعید صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و معاونان و روسای ادارات فرودگاه برگزار شد.

در این مراسم هادی عزیزآبادی فراهانی که پیش‌ از این رئیس اداره آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه مهرآباد بود، به‌عنوان مدیر ایمنی جدید فرودگاه معرفی شد.

 مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این برنامه گفت: هر شروعی یک پایان دارد اما باید پایان آن راضی‌کننده ودلنشین باشد.

الهی نیا افزود: هدف ما برقراری مدیریت ایمنی است چون زمان برای ایمنی پایان‌ناپذیر نیست و دائمی است. ایکائو اصل تعریف ایمنی را عوامل سازمانی می‌داند و باید همه بخش‌های فرودگاهی با مدیر ایمنی تعامل و همکاری کنند.

وی گفت: مدیر ایمنی به‌منزله یک مشاور امین برای مدیر فرودگاه است که باید تصمیم سازی کند و تعامل با همه عوامل فرودگاهی را برای اجرای ایمنی و عدم تداخل در اجرای دستورالعمل‌ها به کار بندد.

همچنین مدیر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از تلاش و پیگیری‌های مستمر محسن نفری‌پور در طول تصدی مدیریت ایمنی فرودگاه  تشکر و قدردانی  کرد و گفت: فرآیند رعایت  ایمنی و شناسایی موارد نقص ایمنی در مهرآباد به خاطر شرایط خاص این فرودگاه ویژه است و باید یک مدیریت ایمنی پایدار، متخصص و کارآمد برقرار شود.

صفی‌نیا گفت: مدیریت ایمنی در فرودگاه پرترافیکی مانند  مهرآباد تلاشی مضاعف و هوشیاری و تخصص و همچنین آگاهی به اقدامات فرودگاهی و آشنایی با سطوح پروازی و تعامل با سایر واحدهای خدمت رسان را می‌طلبد که خوشبختانه تمام موارد ذکرشده را در خصوصیات اخلاقی هادی فراهانی سراغ دارم. 

 مدیر ایمنی جدید فرودگاه نیز در سخنانی عنوان کرد: باید در حوزه ایمنی به یک‌زبان مشترک هوانوردی برسیم و این امر جز با  آموزش و  فرهنگ‌سازی محقق نمی‌شود.

همچنین نفری پور، مدیر ایمنی سابق فرودگاه گفت: ازجمله مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در دوره مسئولیت من می‌توان به  برقراری خط hot hine ، پیگیری فرکانس هرمز، برخورد با پرندگان bird strik و نیز تهیه سناریو و دستورالعمل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.