| کد خبر: 162667 |

◄ پرواز اهواز-ساری در تهران نشست

پرواز جمعه‌شب اهواز به ساری به دلیل شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید در فرودگاه مقصد با تغییر مسیر در فرودگاه مهرآباد فرود آمد. سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام این خبر افزود: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان طبق برنامه قرار بود ساعت 19 از فرودگاه اهواز به سمت ساری پرواز کند که با نیم ساعت تأخیر حرکت کرد و بااینکه وارد فضای فرودگاه ساری شد ولی به خاطر تندباد موفق نشد به زمین بنشیند.

تین نیوز

پرواز جمعه‌شب اهواز به ساری به دلیل شرایط نامساعد جوی و وزش باد شدید در فرودگاه مقصد با تغییر مسیر در فرودگاه مهرآباد فرود آمد.

سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام این خبر افزود: این پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان طبق برنامه قرار بود ساعت 19 از فرودگاه اهواز به سمت ساری پرواز کند که با نیم ساعت تأخیر حرکت کرد و بااینکه وارد فضای فرودگاه ساری شد ولی به خاطر تندباد موفق نشد به زمین بنشیند.

سعدالله وطن‌خواه گفت: خلبان هواپیما باوجود تلاش برای فرود در فرودگاه ساری به دلیل این‌که وزش باد از عرض، هواپیما را تحت تأثیر قرار می‌داد، موفق به نشستن در ساری نشد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اضافه کرد: وزش و برخورد باد از پهلو به هواپیما در تکنیک‌های هواپیمایی می‌تواند هواپیما را از مسیر منحرف کند.

او تأکید کرد: باوجود پایداری شرایط، به خاطر عدم امکان پرواز دوباره هواپیما از تهران به ساری، این پرواز سرانجام ساعت 20 و 45 دقیقه امشب باطل اعلام شد.

به گزارش ایرنا، تندباد شامگاه امروز با سرعت حدود 70 کیلومتر بر ساعت مناطق مختلف این استان را درنوردید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.