| کد خبر: 161138 |

مهرآباد برای برودت هوا و شرایط نامناسب جوی آماده است

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به اطلاعیه هواشناسی و احتمال بارش برف در استان تهران از آمادگی این فرودگاه برای خدمت‎رسانی در شرایط نامناسب جوی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به اطلاعیه هواشناسی و احتمال بارش برف در استان تهران از آمادگی این فرودگاه برای خدمت‎رسانی در شرایط نامناسب جوی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، در مورد آمادگی این فرودگاه گفت: پیش از فصل بارش، مانور برف‎روبی در این فرودگاه انجام شد و در بارش شدید برف اخیر بخش‎های مختلف عملیات هوانوردی، تسهیلات فرودگاهی و فنی و مهندسی در فرودگاه مهرآباد با آمادگی قبلی برای انجام وظایف مربوط مشغول شده بودند و اکنون نیز برای رویارویی با شرایط مشابه در آمادگی کامل بسر می‎برند.

وی با اشاره به اینکه در همه واحدهای فرودگاه مهرآباد امروز 23 بهمن آماده باش اعلام شده است، افزود: برف‎روبی در فرودگاه‎ها فقط شامل پاکسازی سطوح نیست بلکه در پروسه پاکسازی سطوح پروازی، واحدهای فنی و عملیاتی چراغ‎های باند را بررسی می‎کند، واحد الکترونیک ایستگاه‎های ناوبری را چک می‎کند، معاونت تسهیلات فرودگاهی علاوه بر آمادگی شرایط در ترمینال‎ها شرایط را برای پذیرش هواپیما بررسی و آماده می‎کند و گروه ایمنی و آتشنشانی نیز با توجه به افزایش تردد خودروها و افراد در اپرون در کنار هواپیماها، تلاش می‎کند که ایمنی لازم فراهم شود. در نهایت، مدیریت ترافیک هوایی با بررسی مجموع شرایط اعلام می‎کند که امکان انجام پرواز ایمن با دید کافی برقرار است یا خیر.

صفی‎نیا گفت: طی‎نامه‎ایی دستورالعمل آماده باش اعلام شده و نیروهای انسانی تقسیم‎بندی و در گروه‎ها مشخص شده‎اند. همچنین تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز را فراهم و در قالب تفاهم‎نامه‎های همکاری با دیگر مجموعه‎های مرتبط آماده خدمت‎رسانی هستیم.

وی در پایان تأکید کرد که در شرایط اضطراری وضعیت پروازها به اطلاع مسافران رسانده خواهدشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.