| کد خبر: 155812 |

استقبال از شرکت‎های دانش‎بنیان برای ساخت سامانه‎های رادار هواپیمایی

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی بر آمادگی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برای همکاری با شرکت‎های دانش‎بنیان در ساخت سامانه‎های رادار هواپیمایی تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی بر آمادگی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برای همکاری با شرکت‎های دانش‎بنیان در ساخت سامانه‎های رادار هواپیمایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد حبیب الهی در جلسه مشترک با مدیران شرکت های دانش بنیان کشور که امروز، سه شنبه 30 مرداد، به منظور بررسی راهکارهای استفاده از ظرفیت علمی شرکت های دانش بنیان در ساخت سیستم های رادار هواپیمایی برگزار شد، ضمن تأکید بر این موضوع افزود: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی خود را ملزم به اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری در استفاده از توان شرکت های داخلی می داند و باید این شرکت ها خود را به استانداردهای بین المللی برسانند.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی به مدیران حاضر قول داد که در صورت رعایت استانداردهای بین المللی ایکائو از همکاری و توان این شرکت ها در ساخت سیستم های راداری هواپیمایی استفاده شود.

همچنین محمد امیرانی، مدیرکل سابق ارتباطات و ناوبری هوایی در سخنانی بر حساسیت بالای رعایت استاندارد در حوزه سیستم های راداری هواپیمایی تاکید کرد.

این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیران شرکت های دانش بنیان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسامدآزما، ویرا فناوران شمس و رستافن برگزار شد و تعدادی از آنها آمادگی و توان خود را برای رساندن ظرفیت و توان این شرکت ها به استانداردهای بین المللی اعلام کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.