| کد خبر: 153021 |

گرد و غبار یک پرواز فرودگاه آبادان را لغو کرد

بر اثر پدیده گرد‌ و ‌غبار شدید، یک پرواز از فرودگاه آبادان لغو شد و سایر پروازهای پیش از ظهر این فرودگاه نیز به احتمال زیاد لغو خواهند شد.

تین نیوز

بر اثر پدیده گرد‌ و ‌غبار شدید، یک پرواز از فرودگاه آبادان لغو شد و سایر پروازهای پیش از ظهر این فرودگاه نیز به احتمال زیاد لغو خواهند شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر فرودگاه آبادان با اعلام این خبر گفت: صبح امروز به دلیل گرد و غبار شدید، پرواز تهران-آبادان-تهران شرکت هواپیمایی کیش با شماره پرواز 7105 لغو شد.

غلامرضا دهقانی‎زاده با اشاره به شدت گرد و غبار در فرودگاه آبادان افزود: سایر پروازهای پیش از ظهر این فرودگاه نیز به احتمال زیاد لغو خواهند شد.

وی گفت: میزان دید افقی در این فرودگاه صبح امروز 400 متر بود و در حال حاضر نیز این میزان کمتر شده است. به گفته او سازمان هواشناسی تداوم وضعیت گرد و غبار را برای امروز پیش بینی کرده است.

گفتنی است؛ صبح امروز پدیده گرد و خاک قسمت‌های مختلف استان خوزستان را در نوردید. بر همین اساس مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرهای آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه و شادگان در نوبت صبح تعطیل اعلام شد .

همچنین اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه‌ای از شهروندان آبادانی و خرمشهری بویژه بیماران تنفسی خواست با توجه به غلظت بالای ریزگردها، تا زمان بهبود وضعیت، از تردد غیرضروری پرهیز کنند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.