| کد خبر: 151943 |

اکبری در مراسم گرامیداشت روز آتشنشانی و ایمنی

ضرورت نوسازی تجهیزات فرودگاهی در فرودگاه‎های پرتردد/ شجاعت یکی از ویژگی‎های آتشنشانان است

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بر ضرورت نوسازی سیستم‎ها و تجهیزات فرودگاهی تاکید کرد و فرودگاه‎های پرتردد را در اولویت این نوسازی دانست.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بر ضرورت نوسازی سیستم‎ها و تجهیزات فرودگاهی تاکید کرد و فرودگاه‎های پرتردد را در اولویت این نوسازی دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سعید اکبری در مراسم بزرگداشت روز ملی آتشنشانی و ایمنی، با اشاره به تحولات اخیر در خصوص به روزرسانی و مدرن سازی تجهیزات فرودگاهی گفت: در سال های اخیر موفق به مدرن سازی و خرید تجهیزات و ماشین آلات نسل جدید فرودگاهی شدیم و این روند را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: در سال های گذشته در صورت بروز حادثه در فرودگاه با تجهیزات سنتی به هواپیمای حادثه دیده رسیدگی می شد اما در سال های اخیر تجهیزات آتشنشانی فرودگاهی نوسازی شده و در تلاشیم تا به ویژه در فرودگاههای پرتردد این سیستمها را به روز کنیم.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه در سال های اخیر سطح مهارت و دانش آتشنشانان فرودگاهی افزایش یافته است، افزود: در کنار افزایش سطح مهارت و دانش، آتشنشانان باید جسم خود را قوی و ورزیده نگه دارند و همیشه در حالت آماده برای مقابله با حوادث باشند و برای همین برای آتشنشانان فرودگاهی تجهیزات ورزشی را خریداری کردیم.

اکبری ضمن اشاره به برخی ویژگی های آتشنشانان با تاکید بر داشتن شهامت و شجاعت گفت: آتشنشانان در کنار مهارت و توانایی جسمانی، باید دارای روحیه شجاعت و تهاجم به آتش باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.