| کد خبر: 151368 |

◄ پیام تبریک دبیرکل جامعه مراقبت پرواز ایران به مناسبت 20 اکتبر

اوراق دفتر روزگار، تاریخ را دیگر بار به 28 مهر 20 اکتبر رسانید تا مجددا بهانه‌ای یابیم برای تقدیر از تلاش‌های مستمر، خستگی‌ناپذیر، بی‌بدلیل و غرور آفرین کنترلرهای ترافیک هوایی کشورمان.

تین نیوز

اوراق دفتر روزگار، تاریخ را دیگر بار به 28 مهر 20 اکتبر رسانید تا مجددا  بهانه‌ای یابیم برای تقدیر از تلاش‌های مستمر، خستگی ناپذیر، بی‌بدلیل و غرور آفرین کنترلرهای ترافیک هوایی کشورمان.

28 مهر روزی است برای مرور هر آنچه طی یکسال گذشته  بواسطه مدیریت ترافیک هوایی کشورمان گذشت و فرصتی برای باز آرایی اهداف آینده‌ . 

سال گذشته بحول و قوه الهی در سراسر ایران شاهد آسمانی ایمن  بودیم و پر از فراز و نشیب‌های ترافیکی متاثر از نقش کلیدی کشور عزیزمان در منطقه و تقاضای سایر کشور در پذیرفتن مسئولیت مضاعف و فشردن گرم دست یاری به آنها.

سال گذشته سالی بود متاثر از اتفاقات و رویدادهایی ناشی از فرسودگی تجهیزات یا نقص در آماده سازی آنها، رزمایش‌های نظامی در بسیاری از نقاط کشور، عملیات عمرانی در برخی فرودگاه‌ها و پیچیده‌تر از آن، بهسازی برخی برج‌های کنترل در فرودگاه‌ها و شرایط خاص دیگر که  شما کنترلرهای افتخار آفرین کشور عزیزمان، با صلابت و درایت، آن شرایط را پشت سر نهاده بی آنکه کوچکترین خدشه ای بر پیکره ایمنی پروازها وارد آید.

سلام و درود بر شما که با درایت و قابلیت مثال زدنی و وجود  بسیاری از محدودیت‌ها حافظان گمنام  نام ایمنی آسمان هستید.

امروز در آستانه سالی نو برای مدیریت ترافیک هوایی کشورمان هستیم، سالی که بی شک مشحون خواهد بود از اتفاقات و رویدادهایی که بار دیگر نقش آفرینی فعالانه کنترلرهای ترافیک هوایی کشور را در فایق آمدن بر شرایط و وضعیت‌ها می‌طلبد.

سالی که امید داریم تلاش‌های چندساله اخیر برای تامین تجهیزات به روز و متناسب با حجم ترافیک هوایی کشور به ثمر نشیند و شاهد رفع نیازهای اساسی واحدهای مدیریت ترافیک هوایی کشور باشیم.

سالی که در آن امید داریم حرکت هوشمندانه مدیریت کلان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به سمت خروج از مقررات اداری مالی عام به نتیجه نهایی رسیده و شاهد حاکمیت قانونی خاص متناسب با وظایف، نقش‌ها و مسئولیت‌های کنترلرهای ترافیک هوایی کشور باشیم. این مطالبه چند ساله، بیش از آنکه راهی برای بهبود وضع موجود باشد، ضرورتی جهت تامین زیرساخت سازمانی و تضمین ایمنی صنعت خواهد بود.

درپایان ضمن تبریک ٢٠ اکتبر و روز جهانی کنترلر ترافیک هوائی برای تمامی همکاران عزیزم در صنعت هوانوردی کشور سالی سراسر سربلندی و موفقیت  آرزو دارم.

امیرحسین رحیمی دبیرکل جامعه مراقبت پرواز ایران*

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.