| کد خبر: 145382 |

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در هفته‌ای که گذشت/ هفته 24

بیست و چهارمین هفته سال 96 هم رخت بر بست. در این هفته پروازهای حج به پایان رسید و فرودگاه‎ها خود را برای برنامه بازگشت حجاج آماده می‎کنند.

تین نیوز

بیست و چهارمین هفته سال 96 هم رخت بر بست. در این هفته پروازهای حج به پایان رسید و فرودگاه‎ها خود را برای برنامه بازگشت حجاج آماده می‎کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران، همچنین آخوندی در جریان بازدید از چند پروژ استانی از فرودگاه کرمان نیز بازدید کرد.

در ادامه گزیده‎ای از مهمترین اخبار این هفته را می‎خوانید:

نقش کلیدی فرودگاه‌ها در مدیریت بلایای طبیعی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در آغاز کارگاه یک روزه "فرودگاه و آمادگی در برابر بلایای طبیعی" بر نقش کلیدی فرودگاه‎ها در مدیریت بلایای طبیعی تاکید کرد.

پایان عملیات پروازهای رفت حج از فرودگاه‎های ایران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها در روز پایانی عملیات پروازهای رفت حج، گفت: با پایان یافتن عملیات پروازهای رفت حج، عدد نهایی پروازهای تمام زائران خانه خدا از فرودگاه‎های ایران به 327 پرواز رسید.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه کرمان

عباس آخوندی که 6 شهریور به همراه هیئت همراه برای افتتاح و بازدید از پروژه‎های عمرانی به کرمان سفر کرده بود، پس از ورود به فرودگاه کرمان به همراه استاندار، غلامحسین باقریان عضو هیئت مدیره و معاون عملیات فرودگاهی شرکت و علی قاسم‎زاده مدیرکل فرودگاه کرمان از باند دوم پروازی در دست احداث و کارگاه ترمینال جدید این فرودگاه بازدید کرد.

مهر تایید بازرس قانونی بر وضعیت سال مالی 95 شرکت فرودگاه‎ها

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران طی گزارشی وضعیت سال مالی 95 شرکت فرودگاه‎ها را مطلوب عنوان کرد.

وعده آخوندی برای تکمیل فرودگاه سقز محقق می‎شود

قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه‎ها از اجرایی شدن طرح تکمیل زیرساخت‎های فرودگاه سقز خبر داد.

نخستین استفاده از تجهیزات ماهواره‎ای در تقرب پرواز مهرآباد

مدیرکل کنترل ترافیک هوایی از اجرای طرح تقرب پروازRNP ILS  فرودگاه مهرآباد برای بهره‎گیری از تجهیزات ماهواره‎ای  (GNSS) برای اولین بار در کشور خبر داد.

خیرین برای کمک به توسعه فرودگاه سمنان پای کار می‎آیند

در جلسه بررسی تکمیل و راه‎اندازی فرودگاه سمنان، جمعی از خیرین این شهر آمادگی خود را برای کمک به توسعه زیرساخت‎های این فرودگاه اعلام کردند.

فرودگاه تبریز آماده بازگشت حجاج است

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی از آمادگی کامل فرودگاه تبریز برای انجام عملیات بازگشت زائرین خانه خدا خبر داد.

افتتاح ترمینال جدید فرودگاه اردبیل با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان در آینده‎ای نزدیک

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به فرودگاه اردبیل، از افتتاح ترمینال جدید فرودگاه اردبیل با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان در آینده ای نزدیک خبر داد.

کنترل دستگاه‎های کمک ناوبری فرودگاه لارستان از دور

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: با راه‎اندازی سیستم کنترل از راه دور دستگاه‎های کمک ناوبری تجهیزات ناوبری DVOR/DME فرودگاه لارستان، این دستگاه‎ها بدون نیاز به اعزام کارشناسان به محل، کنترل و تنظیم می‎شوند.

نصب سامانه جدید ضبط مکالمات در فرودگاه بندرعباس

سامانه رکوردر جدید با مارک ATIS (ساخت کشور سوئیس) توسط متخصصان اداره مهندسی ارتباطی و اداره ارتباطات و ناوبری فرودگاه بندرعباس نصب و راه‎اندازی شد.

رکورد پروازهای فرودگاه بیرجند شکسته شد

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی از ثبت 14 نشست و برخاست با هواپیماهای بدنه وسیع در فرودگاه بیرجند خبر داد که به این ترتیب بالاترین رقم تعداد پروازهای این فرودگاه ثبت شده است.

اداره کل فرودگاه‎های هرمزگان رتبه برتر خدمت‎رسانی را کسب کرد

اداره کل فرودگاه‎های استان هرمزگان در بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی، در میان 59 دستگاه اجرایی دولتی، رتبه برتر خدمت‎رسانی در شاخص‎های اختصاصی را به دست آورد.

فرودگاه اهواز دستگاه برتر دولتی سال 95 خوزستان شد

فرودگاه اهواز در جشنواره استانی شهید رجایی به عنوان یکی از دستگاه‎های دولتی برتر استان خوزستان در سال 95 معرفی شد.

ضرب آهنگ توسعه در فرودگاه یاسوج تندتر می شود

با نزدیک شدن به روزهای پایانی عملیات توسعه سطوح پروازی فرودگاه یاسوج، جلسه‎ای برای بررسی افزایش مسیرهای پروازی با حضور مدیر این فرودگاه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس سازمان حج و زیارت استان، مدیران هتل‎ها و نمایندگان دفاتر فعال خدمات مسافرت هوایی و گردشگری استان در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

پرواز ایرباس برجامی در مسیر تهران - لار- قطر

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: با افزایش تقاضای مسافران، هواپیمای جدید پهن پیکر ایرباس 321 با ظرفیت 200 مسافر در مسیر تهران - لار- قطر- لار- تهران پرواز می‎کند.

آلاینده‎های محیطی فرودگاه زاهدان کاهش یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از بهره‎برداری از شبکه جمع‌آوری فاضلاب فرودگاه زاهدان به منظور رعایت الزامات محیط زیست و کاهش آلاینده‎های محیطی خبر داد.

به روزرسانی سیستم‌های اعلان پرواز فرودگاه یزد

سامانه جدید FIDS فرودگاه بین‎المللی یزد با همکاری اداره‌کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی تحویل داده و راه‌اندازی شد.

کیفیت مکالمات هوانوردی فرودگاه مشهد ارتقا می‎یابد

با پایان یافتن نصب فرستنده و گیرنده‎های جدید R&S کیفیت مکالمات هوانوردی بین کنترلر و خلبان در فرودگاه مشهد ارتقا خواهد یافت.

ساماندهی کابل های برق، ارتباطی و لوله آب شرب برج مراقبت پرواز فرودگاه سهند

رئیس فرودگاه سهند از ساماندهی کابلهای برق، ارتباطی و لوله آب شرب به برج مراقبت پرواز فرودگاه سهند خبر داد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.