| کد خبر: 141543 |

برگزاری جلسه ارائه گزارش عملکرد معاونت عملیات فرودگاهی

دومین جلسه ارائه گزارش عملکرد معاونت عملیات فرودگاهی در سال 96، با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

تین نیوز
دومین جلسه ارائه گزارش عملکرد معاونت عملیات فرودگاهی در سال 96، با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، این نشست امروز (16 مرداد) با حضور رحمت اله مه آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، غلامحسین باقریان معاون عملیات فرودگاهی، حسین اکرمیان عضو هیئت مدیره، حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها، حمیدرضا سیدی معاون برنامه ریزی و نظارت و مدیران معاونت عملیات فرودگاهی در سالن جلسات روابط عمومی برگزار شد.

میرسعید صفی‎نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، به عنوان اولین مدیرکل ارائه دهنده گزارش بود که گزارشی را از عملکرد این مدیریت در سال 95 ارائه کرد و پس از وی، صمد آقاجانی، مدیر کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، محمد مشتری، مدیرکل اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه‎ها و فرشید گلیج، مدیرکل دفتر نظارت بر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به ارائه گزارش عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود پرداختند.

گفتنی است؛ نشست‎های ارائه گزارش عملکرد از ابتدای سال 96 آغاز شده است و معاونت‎های عملیات هوانوردی، برنامه‎ریزی، نظارت و امور اقتصادی و معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز در این جلسات به ارائه گزارش عملکرد خود در حضور مدیرعامل پرداخته‎اند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.