| کد خبر: 234570 |

◄ ۳۰ کیلومتر محور اردبیل – سرچم به زیر بار ترافیک می رود

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تا پایان امسال ۳۰ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – سرچم به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تین نیوز

خیرالله خادمی؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از محور اردبیل – سرچم که با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل، نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی  اظهار کرد: روند اجرای پروژه اردبیل – سرچم در چهار قطعه به خوبی به پیش می رود و با تامین منابع ملی با همکاری سازمان برنامه و بودجه که به شکل سالانه تزریق می شود، روند اجرایی این بزرگراه سرعت خوبی گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اردبیل)، وی خاطرنشان کرد: از محل ماده ۵۶ و با مشارکت بانک صادرات امروز تفاهمنامه ای به امضا رسید تا بانک عامل ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به این پروژه تزریق کند تا مشکل نقدینگی در روند اجرای این بزرگراه برطرف شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: با تزریق این اعتبار در مدت دو سال که سازمان برنامه و بودجه بازپرداخت آن را تضمین کرده شاهد سرعت گرفتن احداث بزرگراه اردبیل – سرچم خواهیم بود.

خادمی بیان کرد: ۳۰ کیلومتر از این مسیر آماده بهره برداری است که بخشی از عملیات آسفالت ریزی آن باقی مانده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا سه ماه آینده این کار انجام خواهد شد تا این ۳۰ کیلومتر به زیر بار ترافیک برود.

وی گفت: ۹۰ کیلومتر از بزرگراه اردبیل – سرچم در قالب قرارداد با پیمانکاران از سمت اردبیل به سرچم در حال اجراست که در بازدید از این مسیر قرار شد قطعه به قطعه و به طول ۱۰ کیلومتر در هر قطعه این پروژه زیرسازی، آسفالت ریزی و تکمیل شده و آماده بهره برداری شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: کل مسیر ۱۷۸ کیلومتر است که به غیر از ۴۵ کیلومتر که در مرحله مطالعه و طراحی است، مابقی پروژه در قطعات مختلف با سرعت خوبی در حال اجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.