| کد خبر: 179343 |

◄ رتبه اول شرکت ساخت در تحقق دولت الکترونیک

شرکت ساخت در تحقق دولت الکترونیک رتبه نخست کسب کرد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع با تاکید بر کسب رتبه اول شرکت ساخت و توسعه در میان دستگاه‌های دولتی در تحقق دولت الکترونیک گفت: در همین راستا در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته سامانه‌های الکترونیکی شرکت نمایش داده شد که این اقدام با توجه به پروژه محور بودن فعالیت‌ها در شرکت و لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد استقبال قرار گرفت.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، شاپور پولادی کسب رتبه اول میان دستگاه‌های دولتی را حاصل هوشمند سازی بانک اطلاعاتی، تعاملات سازمانی و یکپارچگی خدمات، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های گسترده دانست و گفت: با توجه به پروژه محور بودن ماهیت فعالیت‌های شرکت، راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی گام مهمی در ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، تسهیل در فرآیندهای مدیریتی و سهولت ارتباطات است.

بهبود عملکرد، شفافیت مالی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه با سامانه « پی وب»

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها نیز در همین راستا ارسال الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها را یکی از مهم‌ترین سامانه‌های راه‌اندازی شده معرفی و عنوان کرد:‌ در این راستا دفتر مدیریت پروژه‌ها با راه‌اندازی سامانه «پی وب» و ارسال الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها اقدام به تسهیل فرآیندهای مالی پروژه‌ها کرده است.

پیروز فر تاکید کرد: بهره‌برداری از این سامانه موجب بهبود عملکردها، شفافیت مالی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود.

وی در تشریح بخش‌های مختلف این سامانه گفت: امکان ثبت متره، برآورد، صورت‌وضعیت و تعدیل، امکان دریافت گزارش و نمودارهای مدیریتی، ثبت تغییرات پروژه، امکان ثبت درخواست تخصیص بودجه، بررسی سقف بودجه برای تائید نهایی و ... بخشی از امکانات موجود بر روی این سامانه است.

پیروزفر سامانه مدیریت پروژه‌ها (سامع) و داشبورد مدیریتی را یکی دیگر از اقدامات در راستای تحقق دولت الکترونیکی اعلام کرد و گفت:‌ این سامانه نیز به‌منظور ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، تهیه گزارش‌های مدیریتی، دریافت الکترونیکی مستندات راه‌اندازی شده است که مستندات قراردادها در این سامانه از سوی شرکت‌های مهندسین مشاور ثبت و از سوی کارشناسان شرکت ساخت موردبررسی و تائید قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر تا 27 آذرماه می‌توانند به نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته غرفه شرکت ساخت و توسعه مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.