| کد خبر: 174197 |

معاون وزیر راه و شهرسازی:

◄ ایثارگران الگوی استقامت در جنگ اقتصادی هستند

صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون وزیر راه شهرسازی، معاون توسعه مدیریت و منابع و ایثارگران شرکت ساخت و توسعه برگزار شد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع ایثارگران شرکت ساخت و توسعه گفت: مجاهدت‌ و پایمردی‌های ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسبی برای استقامت در شرایط جنگ اقتصادی کشور است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیراله خادمی در جلسه ایثارگران را یادگار روزهای استقامت و پایمردی رزمندگان در دوران جنگ دانست و افزود:‌ روحیه ایثارگری باید سرمشق و الگوی در هر سازمان و نهادی قرار گیرد.

خیراله خادمی از ایثارگران به‌عنوان نماد پایداری در کشور یادکرد و افزود: مجاهدت‌ و پایمردی‌های ایثارگران در این دوران الگوی مناسبی برای شرایط فعلی و جنگ اقتصادی کشور است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حضور تعداد کثیری از ایثارگران را در میان همکاران‌نشان خیروبرکت برای سیستم عنوان کرد و گفت:‌ پیروزی ما در جنگ می‌تواند نمونه‌ عینی برای سخت‌کوشی و استمرار درراه رسیدن به هدف، سرلوحه در تمام امور زندگی قرار گیرد.

خادمی تاکید کرد: تکریم و گرامیداشت ایثارگران ارج نهادن به روحیه ایثار و ازخودگذشتگی است.

وی نقش ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را در شرایط امروز کشور بسیار خطیر دانست و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز اشاره‌کرده‌اند جنگ هنوز ادامه دارد و امروز تنها صحنه جنگ عوض‌شده است و باید جهاد درراه خدا ادامه داشته باشد تا بتوانیم با یاری خداوند از این عرصه نیز با سربلندی بیرون بیاییم.

در پایان این جلسه ایثارگران مشکلات و دغدغه‌های خود را با معاون توسعه مدیریت و منابع در میان گذاشتند و شاپور پولادی اظهار امیدواری کرد تا به‌زودی شاهد رفع این مشکلات باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.