| کد خبر: 173792 |

◄ دسترسی مردم فامنین به آزادراه همدان-ساوه

در نظر است جابجایی ایستگاه فامنین در نزدیک‌ترین نقطه این شهر و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جابه‌جایی ایستگاه راه‌آهن فامنین به منظور رفاه حال مردم این شهرستان، گفت: در نظر است این جابجایی در نزدیک‌ترین نقطه این شهر و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا، خیراله خادمی در جریان در بازدید از پروژه‌های شهرستان فامنین، اظهار کرد: پیمانکار این پروژه انتخاب شده و عملیات اجرایی پروژه پس از آزادسازی زمین‌های دارای معارض آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه به احتمال قوی بعد از بررسی در کمیته فنی ظرف ۴۰ روز آینده این جانمایی قطعی می‌شود، تصریح کرد: با کمک مردم، نمایندگان و مسئولان امیدواریم جابجایی ایستگاه که دستور صریح وزیر راه و شهرسازی است، هر چه زودتر انجام گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از دسترسی مردم فامنین به آزادراه همدان- ساوه بعد از بررسی این طرح در شورای ترافیک خبر داد.

وی در ادامه در بازدید از محور اراک - قهاوند و قهاوند- مرادبلاغی به سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان تأکید کرد: عملیات اجرایی احداث ۳ کیلومتر قهاوند- مراد بلاغی و ۱۱ کیلومتر روکش اراک - قهاوند قبل از اتمام فصل کاری در استان همدان انجام گیرد.

 سه‌راهی اصله نیز که یکی از نقاط پرحادثه شهرستان فامنین به شمار می‌رود که مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت. این پروژه حدود ۴ کیلومتر است که هم‌اکنون از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار بوده و عملیات ساب‌بیس آن به اتمام رسیده و عملیات بیس و آسفالت‌ریزی به اداره‌کل راهداری واگذار شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.