| کد خبر: 168421 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ پیشرفت 91 درصدی قطعه یک آزادراه تهران-شمال

معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی منطقه‌های یک و دو آزادراه تهران-شمال بازدید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید امروز از آزادراه تهران-شمال روند اجرای کار را مثبت ارزیابی کرد و از پیشرفت 91 درصدی منطقه یک و 63 درصدی تونل شرقی البرز واقع در منطقه دو این آزادراه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیراله خادمی در این بازدید با اشاره به جبهه‌های کاری فعال در آزادراه تهران-شمال روند اجرای کار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر ۱۶۶ جبهه فعال کاری در این آزادراه در حال کار و بیش از ۳۰۰۰ نفر با حدود ۱۲۰۰ دستگاه در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

وی در رابطه با وضعیت پیشرفت فیزیکی منطقه یک این آزادراه اظهار کرد: در حال حاضر منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طول 32 کیلومتر به پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی رسیده و عملیات اجرایی در بخش روسازی و تأسیسات در این منطقه در حال اجراست که با توجه به نیاز نصب برخی از تأسیسات موردنیاز به‌منظور تکمیل روسازی، کار در این حوزه ظرف هفته‌های آینده ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه عملیات اجرایی در تونل شرقی البرز واقع در منطقه دو را با پیشرفت فیزیکی 63 درصد در حال انجام دانست و گفت: 153 دستگاه ماشین‌آلات و 368 نفر نیروی انسانی در این تونل در حال کار هستند که تاکنون 6 هزار و 175 متر حفاری و 4 هزار و 524 متر لاینینگ انجام‌شده است و تا دو ماه آینده رسماً مراسم پایان حفاری این تونل برگزار خواهد شد.

خادمی افزود: پیشرفت فیزیکی منطقه دو آزادراه تهران-شمال نیز تنها بعد از گذشت یک سال از آغاز عملیات اجرایی آن به ۲۱.۵ درصد رسیده و کار در جبهه‌های مختلف کاری در این منطقه در حال اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار موردنیاز برای اتمام منطقه دو آزادراه تهران-شمال را 1500 میلیارد تومان تخمین زد که در صورت تأمین اعتبار تا 4 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.