| کد خبر: 155959 |

◄ اولویت‌بندی پروژه‌ها بر اساس اهداف مصوب

محمدرضا کدخدا‌زاده معاون ساخت وتوسعه راه‌ها اجرای پروژه ها را بر مبنای اهداف پیش‌بینی شده دانست و افزود: ملاک عمل در پروژه های شرکت ساخت و توسعه سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی است.

تین نیوز

محمدرضا کدخدا‌زاده معاون ساخت وتوسعه راه‌ها اجرای پروژه ها را بر مبنای اهداف پیش‌بینی شده دانست و افزود: ملاک عمل در پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی است.

در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور معاون ساخت وتوسعه راه‌ها برگزار شد، داود وفایی‌مهر با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه غرب و مرکز کشور منصوب شد.

محمدرضا کدخدا‌زاده رویکرد شرکت ساخت و توسعه را بهرمندی از نیروهای متخصص و با تجربه در حوزه راه‌سازی دانست و تأکید کرد: در پست‌های مدیریتی با تکیه بر دانش روز، تجربیات و حضور در کارگاه‌های آموزشی باید نیروهای دیگر را در پیشبرد اهداف شرکت یاری کنیم.

معاون ساخت و توسعه راه‌ها افزود: تلاش ما بر این است که تمام پروژه‌های نیمه تمام به پایان برسند.

کدخدازاده پروژه‌های منطقه غرب و مرکز را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: این منطقه استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، خوزستان چهارمحال و بختیاری را شامل می‌شود  که از نظر سیاسی، اجتماعی و امنیتی و... از مراکز قابل توجه کشور محسوب می‌شوند و تکمیل پروژه‌های آن از اولویت‌های اساسی است.

داوود وفایی‌مهر نیز نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه شرکت‌های پروژه محور دانست و گفت:‌ بهره‌مندی از نیروهای متخصص امری اجتناب‌ناپذیر است و در این راستا تشویق نیروهای انسانی کارایی آن‌ها را در اجرای پروژه‌ها افزایش خواهد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.