| کد خبر: 148594 |

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد

◄ پروژه محور هراز چقدر از تلفات جاده‌ای کم کرد؟

طبق گزارش اورژانس مازندران پس از افتتاح 20 کیلومتر از پروژه محور هراز در سال 1394 و 1395 و ایمن‌سازی مسیر، در این محدوده آمار مصدومان سوانح جاده‌ای 80 درصد کاهش یافته و آمار فوتی به صفر رسیده است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق گزارش اورژانس مازندران پس از افتتاح 20 کیلومتر از پروژه محور هراز در سال 1394 و 1395 و ایمن‌سازی مسیر، در این محدوده آمار مصدومان سوانح جاده‌ای 80 درصد کاهش یافته و آمار فوتی به صفر رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خیرالله خادمی  گفت:‌ با بهره‌برداری 20 کیلومتر از محور هراز آمار سوانح جاده‌ای در این محدوده کاهش چشم‌گیری داشته که در نوع خود بی‌نظیر است.

او با تاکید بر کاهش 92 درصدی آمار مصدومان در این محور اعلام کرد: ‌طبق گزارش اورژانس مازندران در سال 1394 در محدوده مذکور تعداد مصدومان 189 نفر و در سال 1395 به 15 نفر تقلیل یافته است.

خادمی تاکید کرد: آمار مصدومان ثبت شده ناشی از عدم تسلط و یا خواب‌‌آلودگی رانندگان بوده و ارتباطی به ایمنی مسیر نداشته است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص آمار تلفات جاده‌ای در این محور نیز گفت: آمار تعداد افراد فوت شده در سال 1394 پنج نفر ثبت شده است که این تعداد پس از بهره‌برداری محور هراز در سال 1395 به صفر رسیده است.

خادمی اولویت‌بندی اجرا در این پروژه را بر مبنای گلوگاه‌های ترافیکی دانست و عنوان کرد:‌ در سال 1394 و 1395، 20 کیلومتر از این محور در محدوده‌های بلبل‌خوان، سیاه‌بیشه تا ناندل، بایجان و آبشار پلور به بهره‌برداری رسیده است.

او در خصوص برنامه‌ زمان‌بندی افتتاح بخش‌های دیگر این پروژه اعلام کرد: عملیات اجرایی 11 کیلومتر دیگر این محور در سال جاری به اتمام می‌رسد و محدوده نارنجستان تا چلاوه به طول چهار کیلومتر که از گلوگاه‌های ترافیکی محور است در اولویت قرار دارد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.