| کد خبر: 73522 |

دعای مخصوص پورسیدآقایی و موسوی نژاد برای حمل و نقل ریلی

محسن پورسیدآقایی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ظهور امام زمان (عج)، قطارهای مسافری به روز و ایمن داشته باشیم تا ایشان نیز بتوانند برای جابجایی خود از این وسیله حمل و نقل ایمن استفاده کنند.

مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل که با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل راه آهن و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیر عامل شرکت رجا و جمع کثیری از فعالان این عرصه امروز 28 در ساختمان راه آهن برگزار شد، حاشیه های جالبی را به همراه داشت.
به گزارش تین نیوز، از جمله این حواشی دعای مخصوص محسن پورسید آقایی مدیرعامل شرکت راه آهن و سید حسن موسوی نژاد مدیرعامل شرکت رجا بود که به درخواست مجری این برنامه برای حمل و نقل ریلی صورت گرفت.
محسن پورسیدآقایی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ظهور امام زمان (عج)، قطارهای مسافری به روز و ایمن داشته باشیم تا ایشان نیز بتوانند برای جابجایی خود از این وسیله حمل و نقل ایمن استفاده کنند.
سید حسن موسوی نژاد، مدیر عامل شرکت رجا و رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی نیز اظهار داشت: آرزو دارم مردم ما حمل نقل ایمن داشته باشند و هیچ خانواده ای نگران این نباشد که فردی از خانواده اش که در سفر است به سلامت می رسد یا نه.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همکار 0 0

    با درود و با تبریک روز حمل و نقل و با تبریک آزادسازی قیمت بلیط قطارهای ۵ستاره! _ طبق کشش بازار!! _(یعنی ملاکی که امروز برای تعیین قیمت اعلام شد) اصولا " امور فیزیکی " و در اختیار بشر(مثل ارتقای وضعیت معیشتی پرسنل، قانون مداری، حفظ و ارتقا منابع نامحسوس سازمانی، تعیین خط مشی های موفق کلان مدیریتی، استفاده از کارشناسان خبره(واقعی! چه از لحاظ تحصیلات و گرید دانشگاهی و چه از نظر تجربه ی مفید عملیاتی)، نظارت بر سلامت اداری، ارتقا امنیت شغلی و…ایجاد انگیزه برای نیروی انسانی متخصص باقیمانده در بدنه سازمان و…) برای انجام، تصمیم گیری و آپ گرید کردن و حتا نظر دادن، بسیار سهل تر است تا " مسائل متافیزیکی " _ قبلا هم(در آن هشت سال) ازین گونه مسائل بهره برده شده است، مسائل دینی و معنوی، مانند سایر حیطه های تخصصی، متخصص و صاحب نظر دارد، یک مهندس امنیت شبکه، حتا اگر مطالعه بسیار عمیق و سابقه ی تحقیقاتی شخصی در مثلا حیطه " فقه و اصول " داشته باشد، نمی تواند _ اجازه ندارد _ در حیطه ای که برخی از علمای عظام، سالها(گاه هفتاد سال تمام) در آن عمر گذاشته اند، ابراز نظر یا عقیده کند و بالعکس. بنده بعنوان یک مقلد عرض می کنم، حضرت ولی عصر عج، برای " حرکت و تردد " نیازی به لوازم و مقدمات بشری - آنچنانکه مرسوم است ندارند! که اگر " بر فرض محال " چنین بود! مسلم است، مخالفین حضور و ظهور ایشان، تمام وسائل مادی حمل و نقل را، برای جلوگیری از برقراری " عدالت موعود "، پیشاپیش نابود می کردند! تا نعوذ بالله ایشان نتوانند در انقلاب موعود عدل مطلق، از امکانات موجود بهره ببرند.