بررسی کیفیت خدمات مسافری در ایستگاه راه آهن تهران
در بازدید مدیرعامل راه آهن از ایستگاه راه آهن تهران، روند خدماترسانی، بلیت فروشی، عملکرد گیت ها و فرآیندهای پذیرش و اعزام مسافران مورد بررسی قرار گرفت.

در بازدید مدیرعامل راه آهن از ایستگاه راه آهن تهران، روند خدمات رسانی، بلیت فروشی، عملکرد گیت ها و فرآیندهای پذیرش و اعزام مسافران مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن، دوشنبه ۲۱ مهرماه با حضور در ایستگاه راه آهن تهران، به منظور ارزیابی میدانی از کیفیت ارائه خدمات در حوزه حمل ونقل ریلی مسافری از بخش های مختلف این ایستگاه بازدید کرد.
جبارعلی ذاکری در این بازدید، ضمن گفتگو با مردم و شنیدن نظرات و دغدغه های آنان، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت.
مدیرعامل راه آهن در ادامه، روند بلیت فروشی، نحوه عملکرد گیت های کنترل بلیت و سایر فرایندهای مرتبط با پذیرش و اعزام مسافرین را با دقت بررسی کرد.
وی همچنین با حضور در فروشگاه های مستقر در ایستگاه، وضعیت عرضه کالا و خدمات به مسافران را مورد ارزیابی قرار داد.
در پایان این بازدید، جبارعلی ذاکری با ابراز رضایت از تلاش های صورت گرفته در ایستگاه تهران، از مدیرکل راه آهن تهران، گروه مسافری، تیم خدمات ایستگاهی و کلیه کارکنان خدوم این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.