| کد خبر: 261621 |

اختصای ۸۰ رام قطار برای جابجایی زائران مشهدالرضا در دهه پایانی صفر

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در حال حاضر ۷۴ رام قطار به صورت رفت و برگشت از ۲۰ شهریور تا پایان ماه در حال تردد است و ۶ رام قطار فوق العاده نیز در مسیر تهران-مشهد نیز اضافه شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در حال حاضر ۷۴ رام قطار به صورت رفت و برگشت از ۲۰ شهریور تا پایان ماه در حال تردد است و ۶ رام قطار فوق العاده نیز در مسیر تهران-مشهد نیز اضافه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی مصطفی نصیری ورگ با اعلام این خبر افزود: خراسان رتبه اول جابه جایی مسافر را دارد، ۷۰ درصد ظرفیت قطارهای برون شهری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از ۲۷ شهر و مرکز استان در ایام تابستان به صورت فوق العاده در مسیر مشهد است.

مدیرکل راه آهن خراسان ادامه داد: در حال حاضر ۷۴ رام قطار به صورت رفت و برگشت از ۲۰ شهریور تا پایان ماه در حال تردد است و ۶ رام قطار فوق العاده در مسیر تهران- مشهد اضافه شده که ظرفیت جابه جایی حدود ۳۹ هزار نفر مسافر را در هر روز دارد، در تاریخ ۳۰ صفر که بازگشت زائران پیاده را داریم و قطارهای درون استانی را افزایش خواهیم داد و این میزان افزایش پیدا می کند.

او ادامه داد: از ظرفیت قطارهای مشهد در ساعاتی که متوقف هستند برای جابه جایی زائران پیاده به نیشابور، فیروزه، خوشاب و نقاب استفاده می کنیم، برای سرخس نیز قطار فوق العاده پیش بینی خواهیم کرد، امروز یک قطار فوق العاده به نقاب می فرستیم تا زائرانی که قصد دارند از طریق ریلی از جوین به مشهد بیایند را جابه جا کنیم، جمعه این هفته نیز ۳ قطار فوق العاده برای نیشابور داریم.

مدیرکل راه آهن خراسان تاکید کرد: با توجه به ترافیکی که در محدوده حرم مطهر رضوی و راه آهن وجود دارد، مسافران پیش بینی لازم را داشته باشند تا با تاخیر به قطار نرسند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    خدا قوت

  • علی 0 1

    این اقدامات خیلی کمتر از ظرفیت حقیقی موجود در راه آهن است که به علت وجود مدیرانی همچون ایشان ، این ظرفیت ها بلا استفاده مانده است
    از نظر متخصصان حاضر این صحبت های مهمترین ناحیه مسافری راه آهن کشور خیلی نادرست و پوچ است