| کد خبر: 258767 |

بودجه طرح های راه آهن بر اساس مقررات‌ تخصیص داده شده است

سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به سخنان مدیرعامل شرکت راه آهن در مورد تخصیص نیافتن بودجه، اعلام کرد: اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای راه‌آهن، با رعایت ضوابط و مقررات تخصیص داده شده است.

تین نیوز

سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به سخنان مدیرعامل شرکت راه آهن در مورد تخصیص نیافتن بودجه، اعلام کرد: اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای راه‌آهن، با رعایت ضوابط و مقررات تخصیص داده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به سخنان "میعاد صالحی" مدیرعامل شرکت راه آهن که با عنوان "۱۳ﻫﺰار ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺑﻮدﺟﻪ ﺷﺒﮑﻪ رﯾﻠﯽ ﻣﺼﻮب ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺷﺸﻢ ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ"، روز ۱۹ تیر ماه در خبرگزاری ایرنا منتشر شده، اعلام کرد: سازمان برنامه و بودجه اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای راه‌آهن را با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه تخصیص داده است.

سازمان برنامه و بودجه در این جوابیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، تاکید کرد با توجه به اظهارات مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به آگاهی می‌رساند اعتبارات طرح های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت راه آهن با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و با در نظر گرفتن تکالیف و جهت گیری‌های کلان اسناد بالادستی، همه ساله در لوایح بودجه سنواتی درج شده و پس از تصویب مراتب در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ قانون بودجه به دولت، توسط سازمان برنامه و بودجه ابلاغ و تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

این سازمان افزود: با توجه به اهمیت حمل و نقل ریلی و اولویت توسعه آن برای دولت، همواره تلاش شده تا با بهره‌گیری از ظرفیت های قانونی ممکن، حداکثر تخصیص اعتبار به طرح‌های راه آهن (و در بسیاری موارد بیش از اعتبار ابلاغی) صورت گیرد.

به منظور شکوفایی حمل و نقل ریلی و جذب سرمایه گذاری غیر دولتی به این بخش، اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب به منظور بهبود بهره وری فعالیت در این حوزه ضروری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام 1 2

    و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین
    آنجا که قانون به نفع ما است خوب است
    و آنجا که به ضرر ما است بده است
    آقای صالحی تا کار از نگذشته است به قانون گردن نهید

  • ناشناس 1 0

    یعنی اون یک درصد سهم درآمد نفت که سالی چندهزار میلیارد تومان میشه (مطابق برنامه ششم) رو هم تخصیص دادن؟؟

  • امیرعلی 1 0

    به نظرم منظور آقای صالحی بودجه حاصل از یک درصد درآمد فروش نفت است که تخصیص نیافته بود و هنوز هم داده نشده، نه دیگر ردیفهای بودجه ای