| کد خبر: 251930 |

ورود ۲ رام قطار جدید پنج ستاره به ناوگان شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا

دکتر محمد درگاهی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، از ورود ۲ رام قطار جدید پنج ستاره به ناوگان حمل و نقل ریلی شرکت قطارهای پنج ستاره نور مصادف با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

تین نیوز

دکتر محمد درگاهی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا،  از ورود ۲ رام قطار جدید پنج ستاره به ناوگان حمل و نقل ریلی شرکت قطارهای پنج ستاره نور مصادف با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، دکتر محمد درگاهی از ورود ۲ رام قطار جدید پنج ستاره به ناوگان شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، مصادف با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

محمد درگاهی گفت : بهره برداری قطارهای پنج ستاره نور از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۹۰ تا ابتدای سال جاری با ۲ رام قطار پنج ستاره در حال فعالیت بوده که با تلاش و همت مضاعف همکاران در سال جاری موفق به اضافه کردن ۳ رام قطار پنج ستاره جدید به ناوگان ریلی مسافری کشور شد.

ایشان در ادامه به اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته اشاره و افزود : سامانه اتوماسیون فرآیندهای قطار با نام اختصاری افق، برای اولین بار در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری کشور از سوی شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به منظور کنترل و نظارت بر فرآیندهای داخلی قطار راه اندازی شد؛ تولید این سامانه به عنوان یک محصول قابل توسعه با بهره گیری حداکثری از توانمندی های متخصصین داخلی شرکت ، در در کل صنعت حمل و نقل ریلی مسافری، با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، به خصوص توجه به فعالیت های دانش بنیان و با هدف شفافیت عملکرد مالی، ارزیابی کارکنان قطار و نظارت بر بهبود کیفیت خدمات، به انجام رسیده است.

محمد درگاهی همچنین به اتمام پروژه ارتقاء ۲۶ دستگاه واگن به کلاس پنج ستاره اشاره نمود: کلیه مراحل پروژه اعم از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ، بروزرسانی تجهیزات ، امکانات فنی واگن مطابق با الزامات پنج ستاره راه آهن ج.ا.ا ، بدون برون سپاری و با تکیه بر تخصص و تجربه داخلی شرکت انجام شده و شرکت حمل نقل ریلی نورالرضا موفق به اخذ مجوز بهره برداری از ناوگان مذکور با کلاس پنج ستاره از سوی راه آهن ج.ا.ا گردید.

افتتاح یک رام قطار جدید در شهریورماه ۱۴۰۱

محمد درگاهی در ادامه به پنج ستاره شدن یک رام قطار جدید در شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با وجود تمام مشکلات پیش روی در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری، شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا با همراهی کلیه همکاران و حمایت صاحبان سهام، موفق گردید با حداقل زمان و هزینه به این مهم نائل آید.

اخذ رتبه اول رضایتمندی مشتریان

 دکتر درگاهی اظهار داشت : بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط راه آهن ج.ا.ا در ایام نوروز ۱۴۰۱ شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا موفق به  اخذ رتبه اول رضایتمندی مشتری در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری گردید؛ این دستاورد حاصل برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شبانه روزی اعضاء ستاد نوروزی شرکت و کلیه همکاران با هدف توسعه کیفی در ارائه خدمات و افزایش حداکثر رضایتمندی مسافرین گرامی بوده است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا همچنین از تهیه سند چشم انداز۵ ساله شرکت، خبرداد و افزود: سند استراتژیک ۵ ساله شرکت نورالرضا با رویکرد کسب رتبه برتر در ارائه خدمات حمل و نقل ریلی مسافری پنج ستاره و بر اساس نقاط قوت و ضعف شرکت، تهیه و پس از تائید سرمایه‌گذاران محترم جهت اجرای برنامه های عملیاتی به کلیه واحدها ابلاغ گردید.

دکتر درگاهی گفت: هم اکنون آماده برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در موعد مقرر هستیم.

وی در ادامه افزود: برخود لازم می دانم از مدیرعامل محترم گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان به جهت حمایت های بی دریغ و رهنمون های راهگشای ایشان قدردانی نمایم. و نیز بدینوسیله از مدیران محترم راه آهن ج.ا.ا به دلیل همکاری صمیمانه سپاسگزاری نموده و همچنین از تلاش های بی وقفه کلیه همکاران و مدیران در شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا و همراهی در اجرای مأموریت های محوله  و کمک به توسعه کیفی و اعمال دقیق قوانین و آیین نامه ها کمال تشکر می نمایم.

محمد درگاهی

 

محمد درگاهی

محمد درگاهی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.