| کد خبر: 245094 |

◄ رشد 80 درصدی سفرهای ریلی در مسیر مشهد

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: سفرهای ریلی از شهرهای مختلف کشور در مسیر رفت و برگشت به مشهد طی بهار سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۹ درصد افزایش یافت.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: سفرهای ریلی از شهرهای مختلف کشور در مسیر رفت و برگشت به مشهد طی بهار سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، مصطفی نصیری افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری سه میلیون و  ۸۴۸ هزار مسافر با ۶ هزار و ۷۷۰ رام قطار در مسیر های منتهی به مشهد جا به جا شدند که این افزایش سفرها با توجه به لغو محدودیتهای ناشی از کرونا بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۷۹ رام قطار مسافربری در هر شبانه روز در مسیر ریلی مشهد به صورت رفت و برگشت تردد می کنند.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: هم اکنون نیمی از قطارهای مسافربری شبکه ریلی کشور در مسیرهای منتهی به مشهد در رفت و آمد هستند.

سال گذشته ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار مسافر در شبکه راه آهن خراسان جا به‌ جا شدند که این رقم در مقایسه با سال قبل از آن (۱۳۹۹)، ۱۲۸ درصد افزایش داشت.

مطابق آمار سال ۱۳۹۸ و پیش از اعمال شیوه نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا، سالانه ۱۴ میلیون مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا می شدند.

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و در حالت عادی و پیش از شیوع کرونا روزانه ۹۴ رام قطار مسافربری و ۱۰ رام قطار باری در این مسیر ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.