| کد خبر: 146438 |

افتتاح پنج پروژه زیربنایی و عمرانی در راه آهن یزد

با حضور مسئولین استانی ۵ پروژه زیربنایی و عمرانی راه آهن یزد در ایستگاه های یزد و بافق افتتاح و کلنگ اجرای سه پروژه در راه آهن یزد به زمین زده شد.

تین نیوز

افتتاح پنج پروژه زیربنایی و عمرانی در راه آهن یزد با حضور مسئولین استانی ۵ پروژه زیربنایی و عمرانی راه آهن یزد در ایستگاه های یزد و بافق افتتاح و کلنگ اجرای سه پروژه در راه آهن یزد به زمین زده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل راه آهن یزد از آغاز عملیات سه پروژه عظیم در راه آهن یزد خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت، احداث سینی دوار ایستگاه یزد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، بهسازی خط گرم یزد- اشکذر با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار و نوسازی خطوط ایستگاه یزد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، در دستور کار راه آهن یزد قرار گرفت.

سید مصطفی داودی با اشاره به افتتاح دو طرح عمرانی و زیربنایی با حضور فرماندار و شهردار بافق در ایستگاه بافق، افزود: به منظور ارتقای ایمنی و به حداقل رساندن خطای انسانی، پروژه علائمی کردن ایستگاه مبارکه در سال ۹۵ مطرح و در دستور کار ناحیه قرار گرفت که با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و پروژه بهسازی ساختمان اداری ایستگاه بافق نیز که از اولویت های راه آهن یزد در بافق بود با اعتبار ۲ میلیارد ریال، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور مسئولین افتتاح شد.

وی به افتتاح سه طرح مربوط به زیباسازی و بهسازی منازل سازمانی اشاره و تصریح کرد: با گذشت قریب به نیم قرن از عمر منازل سازمانی راه آهن یزد، با هدف زیباسازی فضای منازل سازمانی و محوطه های اطراف آن، تعمیرات منازل مذکور از اواخر سال گذشته آغاز شد و پروژه های بهسازی منازل سازمانی، دیوارکشی بین منازل سازمانی و بهسازی درب منازل سازمانی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است، نصب علائم الکتریکی ایستگاه اضطراری ۲۶ با اعتبار ۳ میلیارد ریال، احداث موتورخانه ساختمان اداری ترافیک زرین با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و بهسازی و نوسازی شبکه برق ایستگاه دره انجیر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که طی هفته دولت در راه آهن یزد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.