| کد خبر: 235983 |

◄ خسارت ۱۴۳ میلیارد تومانی طوفان شاهین به راه‌های سیستان و بلوچستان

طوفان حاره‌ای «شاهین» بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به راه‌های ارتباطی جنوب استان خسارات وارد کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طوفان حاره‌ای «شاهین» بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به راه‌های ارتباطی جنوب استان خسارات وارد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، جلال الدین قادری اظهار داشت: ۴۰۷ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و ۱۶۰ دستگاه ابنیه فنی راه‌ها در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تحت تأثیر این طوفان خسارت جدی دیدند.

وی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و نیکشهر در این طوفان بیشترین خسارت را متحمل شدند، گفت: همزمان با بروز طوفان حاره ای در مناطق جنوبی استان ۲۱۰ نفر از نیروهای راهداری این اداره کل با ۱۰۳ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری به صورت شبانه روزی در محورها مستقر و خدمات رسانی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: با بروز طوفان بی سابقه حاره‌ای سه محور در جنوب استان مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار کیلومتر طول راه‌های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: عوامل و تیم‌های راهداری این اداره‌کل در راستای جبران خسارت‌ها به سرعت وارد عمل شده و به رفع آسیب‌های سیل پرداختند.

قادری بیان کرد: هم استانی‌های عزیز اگر قصد تردد در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان را دارند می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های با سامانه ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.