| کد خبر: 4780 |

سهمیه باقیمانده سوخت تاکسی‌ها با نرخ جدید ارائه می‌شود

 تین نیوز | سهمیه بنزین باقیمانده از ماه‌های قبل در تاكسی‌ها با قیمت جدید و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود.
 سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  گفت: با توجه به اینكه تاكسی‌ها وظیفه جابجایی مسافر را به عهده دارند ذخیره سوخت در این خودروها معنی نداشته لذا تنها یك دهم از سهمیه باقیمانده قبلی انتقال یافته كه با قیمت جدید بنزین فروخته می‌شود.
 
داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص وجود ابهاماتی در زمینه قیمت باقیمانده سهمیه سوخت ۴۰۰ تومانی اظهار داشت: خودروهای شخصی که سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی آنها در کارت سوخت‌شان باقیمانده می‌توانند میزان باقی مانده را با قیمت ۴۰۰ تومان استفاده کنند اما تاکسی‌ها باید در قبال میزان باقیمانده از سوختشان ۷۰۰ تومان بپردازند.
 
وی با بیان اینکه در مورد خودروهای عمومی تنها یک دهم سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی انتقال داده می‌شود، افزود: با توجه به اینکه تاکسی داران ملزم به جابجایی مسافر هستند ذخیره سوخت در کارت این خودرو‌ها معنی ندارد.
 
عربعلی با بیان اینکه ستاد هدفمندی جهت انجام وظیفه جابجایی مسافر به خودرو‌ها و تاکسی‌ها بنزین با نرخ یارانه‌ای داده می‌شود، خاطرنشان کرد: سهمیه بنزین باقیمانده از ماه‌های قبل در این خودرو‌ها با قیمت جدید و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون گزارش خاصی در زمینه بروز مشکلاتی در زمان اعلام قیمت جدید بنزین ارائه نشده، گفت: غیر از ۳۱ فروردین که تا حدی ازدحام در جاتیگاه‌های سوخت بیشتر از معمول بوده و بعضا برخی اقدام به دریافت بنزین با ظرف کرده بودند گزارشی مبنی بر غیرعادی بودن پمپ بنزین‌ها دریافت نشده است.
 
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین در خصوص نمایشگر قیمت بنزین جایگاه‌های سوخت نیز تصریح کرد: قیمت‌ها بر اساس تومان محاسبه شده و برچسب‌هایی نیز برای اطلاع رسانی در جایگاه‌ها نصب شده لذا مشکلی از این بابت وجود ندارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.