| کد خبر: 248131 |

طی ۷ ماه سال ۱۴۰۱؛

یک میلیون و ۲۴۹ هزار تن انواع کالا در ایلام جابه جا شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۲۴۹ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابجا شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۲۴۹ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: این میزان حمل کالا توسط ۸۲ هزار و ۱۷۶سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی، گاز مایع و انواع بنزین بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

چشمه خاور تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

۵۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، بیش از  هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.