| کد خبر: 240782 |

◄ استقرار ۴۰۰ نیروی راهداری کردستان در قالب طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ راهدار کردستان برای ارائه خدمات به مسافران در طرح نوروزی در راه‌های بین شهری استان مستقر می شوند.

تین نیوز

محمد راشد مدرس‌گرجی اظهار کرد: با اتمام طرح زمستانه در استان، نیروهای راهدار در قالب طرح نوروزی، خدمت‌ رسانی به مردم استان و مسافرین را انجام خواهند داد.

به گزارش تین نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ راهدار کردستان برای ارائه خدمات به مسافران در طرح نوروزی در راه‌های بین شهری استان مستقر می شوند، افزود: راهداران استان در طرح نوروزی بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان را تحت پوشش قرار داده اند.

مدرس گرجی عنوان کرد: این نیروها در قالب طرح نوروزی این میزان راه را در راستای خدمات مختلف از جمله برف روبی و نمک پاشی، حضور در جاده‌ها برای امداد رسانی، کنترل و نظارت بر ایمنی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، لکه‌گیری آسفالت، نصب و مرمت تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، پاکسازی حریم راه ها، عملیات خط‌ کشی، در محورهای استان مخصوصا در نقاط پر تصادف پوشش می‌دهند.

وی افزود: نقاط پرتصادف که در مسیر سنندج ـ مریوان قرار گرفته بود که با افتتاح مسیر جدید، بخشی از این نقاط عملا حذف و تعدادی نیز تا مسیر سنندج ـ سروآباد آشکارسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اضافه کرد:‌ برای اصلاح نقاط پرحادثه در مسیرهای سنندج ـ دیواندره، دیواندره ـ سقز و دهگلان به سمت کامیاران پیمانکار تعیین و مشغول به اقدامات اصلاحی است.

وی خاطرنشان کرد: هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه تحت پوشش راهداران استان شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، با بیان اینکه ۴۰۰ نفر عوامل راهداری و ۱۰۰ نیروی بخش خصوصی در سطح جاده‌های استان در طرح زمستانه امسال به مردم خدمات‌رسانی کردند، یادآور شد: ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و بخش خصوصی برای برفروبی جاده‌های استان به کارگیری شده‌ بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.