| کد خبر: 229953 |

مدیرکل ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری خبر داد

جزییات ممنوعیت تردد مسافران هندی و تشدید نظارت‌ها در مرزهای شرقی

مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال فوری ممنوعیت تردد مسافران هندی و تشدید نظارت‌ها در مرزهای شرقی کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال فوری ممنوعیت تردد مسافران هندی و تشدید نظارت‌ها در مرزهای شرقی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ظهر امروز ستاد ملی مقابله با کرونا کشورهای هند و پاکستان را در فهرست کشورهای با شرایط ویژه قرار داد و هر گونه تردد مسافر را از این کشورها ممنوع اعلام کرد.

جواد هدایتی - مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: گرچه با کشور هندوستان مرز زمینی مشترک نداریم اما ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در خصوص توقف کامل و فوری هرگونه نقل و انتقال مسافر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از کشور هندوستان ابلاغ کرده است و در این صورت هیچ یک از مسافرانی که در هندوستان بودند یا به آنجا سفر کرده‌اند نمی‌توانند از مرزهای شرقی کشور به ایران وارد شوند.

وی افزود: بخش دیگر این مصوبه درباره تشدید کنترل های بهداشتی در مرزهای شرقی کشور و کمک به متولیان آن است که سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در این زمینه به نمایندگان مستقر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستقر در مرزها کمک خواهد کرد و امکانات مورد نیاز در راستای اعمال ابلاغیه‌ها را در حد مقدورات در اختیارشان خواهد گذاشت.

هدایتی با بیان اینکه هر پروتکل، محدودیت یا ممنوعیتی برای مرزهای کشور و تردد مسافر و کالا اعلام شود به سرعت آن را اجرا خواهیم کرد، گفت: درباره تردد کالاهای تجاری نیز همواره در طول شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های خاصی در این زمینه وجود داشته است و بر این اساس تخلیه و بارگیری در محدوده مرزی اعمال خواهد شد بدین صورت که رانندگان دو کشور در عمق قلمرو کشور مقابل تردد نخواهند داشت.

مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: سازمان راهداری در زمینه اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های کرونایی تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کروناست و مصوبات ابلاغی شود را اجرا خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.