| کد خبر: 218310 |

◄ نوسازی تاکسی‌های برون شهری با تسهیلات 70 درصدی سازمان راهداری

نائب رئیس انجمن کرایه سواری برون شهری در خصوص نوسازی 1000 دستگاه سواری کرایه بین شهری عنوان کرد: سازمان راهداری ۷۰ درصد قیمت سواری‌های کرایه بین شهری را در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد کرد.

تین نیوز

نائب رئیس انجمن کرایه سواری برون شهری در خصوص نوسازی 1000 دستگاه سواری کرایه بین شهری عنوان کرد: سازمان راهداری ۷۰ درصد قیمت سواری‌های کرایه بین شهری را در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد کرد.

رضا بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس جاده‌ای تین نیوز در خصوص نوسازی تاکسی‌های برون شهری عنوان کرد: پیرو جلسه ای که با رئیس کمیسیون صنایع مجلس مدیرعامل ایران خودرو داشتیم قرارداد این طرح به امضا رسید.

وی در ادامه افزود: در راستای این طرح 1000 دستگاه خودرو تا آبان ماه تحویل متقاضیانی که در گذشته ثبت نام کرده بودند، داده خواهد شد.

نائب رئیس انجمن کرایه سواری برون شهری با بیان اینکه حدود 800 نفر در این رابطه ثبت نام کرده بودند، گفت: یک تعدادی از متقاضیان به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و تعدادی دیگر به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند و این افراد می‌توانند تشکیل پرونده بدهند و برای گرفتن وام اقدام کنند.

بهشتی افزود: سازمان راهداری در راستای این طرح قول مساعد داد تا  ۷۰ درصد قیمت سواری‌های کرایه بین شهری را در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت کند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد از محل وجوه اداره شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پرداخت می‌شود.، تصریح کرد: قیمت اسقاط خودروهای متقاضی بین 9 تا 10 میلیون است و متقاضی باید به غیر از این حدود 20 میلیون نیز آورده داشته باشد تا بتواند از این وام و تسهیلات استفاده کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Omid shahsawari 2 0

    دولت بیشتر به تاکسی درون شهری اهمیت میده تا برون شهری هی میگی به تعداد دستگاه تحویل میدیم هی دروغ پشت دروغ مگه تمام ناوگان برون شهری نو بشه چه مقدار بوجه میخواد اونم به عنوان تسهیلات که دوباره با سود جیب دولت میره . درکل فقط به فکر ناوگان درون شهری هستی تا برون شهری

  • رضا 4 0

    چند سال من میخام تعویض کنم نمیشه اینا همش حرفه