| کد خبر: 198228 |

اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران کاشانی از مرزهای کشور

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان از اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران کاشانی از مرزهای کشور خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: برای بازگشت زائران کاشانی اربعین حسینی از مرزهای کشور بیش از ۸۰ دستگاه اتوبوس اختصاص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد فرجی در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور بیانیه مشترک این اداره با انجمن صنفی شرکت های مسافربری کاشان اظهار داشت: تمامی سرویس های پایانه مسافربری کاشان به دلیل انتقال زائران حسینی از مرزهای سه گانه کشور به کاشان از ۲۴ مهرماه تا سوم آبان ماه لغو شده است.

وی افزود: از مسافرانی که قصد جابه‌جایی به وسیله ناوگان اتوبوس های شهرستان را دارند، خواهشمندیم درصورت امکان سفرهای خود را با یک هفته تعویق انجام دهند یا از سایر ناوگان موجود استفاده نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان با بیان این که ۸۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران حسینی به کاشان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از ۲۰ الی ۲۳ مهرماه بیش از دو هزار مسافر با ۸۹ سرویس از مرزهای کشور به کاشان بازگشتند.

وی با اشاره به شدت گرفتن موج بازگشت زائران حسینی از امروز افزود: به منظور تسهیل در تردد زائران در هنگام بازگشت به وطن، اکیپ هایی از این سازمان برای نظارت در مرزهای چهارگانه مستقر شده اند.

فرجی با اشاره به انتقال ۱۶ هزار و ۵۸۹ هزار زائر از کاشان به مرزهای خروجی کشور برای شرکت در حماسه جهانی اربعین ابراز داشت: این تعداد زائران از دهم مهرماه تاکنون به وسیله ۴۸۴ سرویس به مرزهای کشور منتقل شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.